Шевченківська громада
Черкаська область, Звенигородський район

Про бюджет Шевченківської сільської   територіальної  громади на 2024 рік

Дата: 04.12.2023 10:36
Кількість переглядів: 214

 

ПРОЄКТ

                                                                                                                                           

Шевченківська сільська рада

Звенигородського району Черкаської області

                                                    ______ сесія _____ скликання

 

РІШЕННЯ

 

 «___» грудня 2023  року                                                                            № _____

 

Про бюджет Шевченківської

сільської   територіальної

 громади на 2024 рік

(2355300000)

 

 

 

Відповідно до пункту 23 частини першої статті 26, частини першої статті 61 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 76, 77 Бюджетного кодексу України, Шевченківська сільська рада ВИРІШИЛА:

1. Визначити на 2024 рік:

доходи бюджету Шевченківської сільської територіальної громади  (далі – бюджет громади) у сумі 37 215 234,00 гривень, у тому числі доходи загального фонду бюджету громади – 37 039 234,00 гривень та доходи спеціального фонду бюджету громади – 176 000,00 гривень згідно з додатком 1 до цього рішення;

видатки бюджету громади у сумі 37 215 234,00 гривень, у тому числі видатки загального фонду бюджету громади – 37 039 234,00 гривень та видатки спеціального фонду бюджету громади – 176 000,00 гривень;

 оборотний залишок бюджетних коштів бюджету громади у розмірі 74 078,00 гривень, що становить 0,2 відсотків видатків загального фонду бюджету громади, визначених цим пунктом;

резервний фонд бюджету громади у розмірі 740 785,00 гривень, що становить 2 відсотки видатків загального фонду бюджету громади, визначених цим пунктом.

2. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів бюджету громади на 2024 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами згідно з додатком 2 до цього рішення.

3. Затвердити на 2024 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатком 3 до цього рішення.

Делегувати виконавчому комітету Шевченківської сільської ради повноваження приймати рішення щодо розподілу та перерозподілу обсягів трансфертів з державного та місцевих бюджетів у період між сесіями Шевченківської сільської ради з наступним внесенням змін до рішення про бюджет громади.

 4. Затвердити розподіл витрат бюджету громади на реалізацію місцевих/регіональних програм у сумі 11 375 840,00 гривень згідно з додатком 4 до цього рішення.

5. Установити, що у загальному фонді бюджету громади на 2024 рік:

1) до доходів загального фонду бюджету громади належать доходи, визначені статтею 64 Бюджетного кодексу України, та міжбюджетні трансферти, визначені статтями 97 та 101 Бюджетного кодексу України (крім субвенцій, визначених статтею 691 та частиною першою статті 71 Бюджетного кодексу України);

2) джерелами формування у частині фінансування є надходження, визначені частиною першою статті 15, частиною першою статті 72 та абзацом третім пункту 225 розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Бюджетного кодексу України;

3) у частині кредитування є надходження, визначені  Бюджетним кодексом України.

 6. Установити, що джерелами формування спеціального фонду бюджету громади на 2024 рік:

1) у частині доходів є надходження, визначені статтею 691 Бюджетного кодексу України;

2) у частині фінансування є надходження, визначені частиною першою статті 15 та частиною другою статті 72 Бюджетного кодексу України;

3) у частині кредитування є надходження, визначені пунктом 10,11 частини першої статті 69та пунктом 8  частини першої статті 71 Бюджетного кодексу України.

7. Визначити на 2024 рік відповідно до статті 55 Бюджетного кодексу України захищеними видатками бюджету громади видатки загального фонду на:

оплату праці працівників бюджетних установ;

нарахування на заробітну плату;

придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів;

забезпечення продуктами харчування;

оплату комунальних послуг та енергоносіїв;

 соціальне забезпечення;

поточні трансферти місцевим бюджетам;

забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації, виробами медичного призначення для індивідуального користування;

оплату послуг з охорони комунальних закладів культури;

оплату енергосервісу.

8. Доручити начальнику фінансового відділу здійснювати у 2024 році на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів бюджету громади на депозитах з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду, а також шляхом придбання державних цінних паперів відповідно до статті 16 Бюджетного кодексу України.

9. Відповідно до статей 43 та 73 Бюджетного кодексу України надати право виконавчому комітету сільської ради отримувати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, позики на покриття тимчасових касових розривів бюджету громади, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов'язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду.

10. Головним розпорядникам коштів бюджету громади забезпечити:

1) зaтвеpдження пaспоpтів бюджетних пpогpaм протягом 45 днів від дня набрання чинності цим рішенням;

2) здійснення управління бюджетними коштами у межах встановлених бюджетних повноважень та проведення оцінки ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі;

 3) забезпечення доступності інформації про бюджет відповідно до законодавства, а саме:

здійснення публічного представлення та публікації інформації про бюджет за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені цим рішенням, відповідно до вимог та за формою, встановленими Міністерством фінансів України, до 15 березня 2025 року;

оприлюднення паспортів бюджетних програм у триденний строк з дня затвердження таких документів;

4) взяття бюджетних зобов'язань та здійснення витрат бюджету з урахуванням вимог чинного бюджетного законодавства;

5) у першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати;

6) у повному обсязі проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, інші енергоносії, комунальні послуги та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, та укладання договорів за кожним видом відповідних послуг у межах бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі.

11. Якщо після прийняття рішення про бюджет громади повноваження на виконання функцій або надання послуг, на яке надано бюджетне призначення, передається відповідно до законодавства від одного головного розпорядника бюджетних коштів до іншого головного розпорядника бюджетних коштів, дія бюджетного призначення не припиняється і застосовується для виконання тих самих функцій чи послуг іншим головним розпорядником бюджетних коштів, якому це доручено. Передача бюджетних призначень у цьому випадку здійснюється за рішенням виконавчого комітету Шевченківської сільської ради, погодженим з постійною комісією сільської ради з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

У межах загального обсягу бюджетних призначень за бюджетною програмою окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету громади фінансовий відділ Шевченківської сільської ради за обґрунтованим поданням головного розпорядника бюджетних коштів здійснює перерозподіл бюджетних асигнувань, затверджених у розписі бюджету та кошторисі, в розрізі економічної класифікації видатків бюджету, а також в розрізі класифікації кредитування бюджету – щодо надання кредитів з бюджету.

У межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника бюджетних коштів перерозподіл видатків бюджету і надання кредитів з бюджету за бюджетними програмами, включаючи резервний фонд бюджету, додаткові дотації та субвенції, а також збільшення видатків розвитку за рахунок зменшення інших видатків (окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету) здійснюються за рішенням виконавчого комітету сільської ради, погодженим з постійною комісією сільської ради з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Передача інших бюджетних призначень або перерозподіл інших видатків бюджету громади і надання кредитів з бюджету громади, крім випадків, передбачених цим рішенням, здійснюються за рішенням виконавчого комітету сільської ради, погодженим з постійною комісією сільської ради з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва .

Забороняється без внесення змін до рішення про бюджет громади збільшення бюджетних призначень за загальним та спеціальним фондами бюджету громади на:

оплату праці працівників бюджетних установ за рахунок зменшення інших видатків;

видатки за бюджетними програмами, пов'язаними з функціонуванням органів місцевого самоврядування, за рахунок зменшення видатків за іншими бюджетними програмами.

Надати право виконавчому комітету Шевченківської сільської ради вносити зміни до переліку капітальних вкладень у розрізі інвестиційних проектів, об'єктів та заходів, видатки на які проводяться за рахунок коштів бюджету розвитку, екологічного податку, грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності, надходження коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва, переліку регіональних програм, обсягів міжбюджетних трансфертів, які фінансуватимуться з бюджету громади, у межах та із зміною обсягів загального і спеціального фондів.

12. Відповідно до статей 26 та 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пункту 35 статті 64 Бюджетного кодексу України встановити норматив відрахування частини чистого прибутку (доходу) за наростаючим підсумком щоквартальної фінансово-господарської діяльності суб’єктів господарювання комунальної власності Шевченківської сільської територіальної  громади,  або у статутних фондах яких є частка комунальної власності Шевченківської сільської територіальної  громади, у розмірі 15 відсотків чистого прибутку (доходу) від розміру комунальної частки (акцій) у їх статутних фондах, розрахованого згідно з положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку.

Суб’єкти господарювання комунальної власності територіальної громади, або у статутних фондах яких є частка комунальної власності територіальної громади, сплачують частину чистого прибутку (доходу) за результатами фінансово-господарської діяльності 2023 року та наростаючим підсумком щоквартальної фінансово-господарської діяльності у 2024 році, у строки, встановлені для сплати податку на прибуток підприємств.

Частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до бюджету громади, визначається суб’єктами господарювання за формою розрахунку, встановленою Міністерством фінансів України.

Розрахунок частини чистого прибутку (доходу) разом з фінансовою звітністю, складеною відповідно до положень (стандартів) бухгалтерського обліку, подається суб’єктами господарювання комунальної власності територіальної  громади, або у статутних фондах яких є частка комунальної власності територіальної  громади до органів державної податкової служби у строк, передбачений для подання декларації з податку на прибуток підприємств.

Частина чистого прибутку (доходу) зараховується на відповідний рахунок з обліку надходжень до загального фонду бюджету громади.

 13. Це рішення набирає чинності з 1 січня 2024 року.

Відповідно до пункту 22 розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Бюджетного кодексу України в умовах воєнного стану або для здійснення згідно із законом заходів загальної мобілізації не застосовуються такі норми цього рішення:

пункт 7,

підпункту 3 пункту 10,

пункт 11 (в частині, що стосується погодження з постійною комісією Шевченківської сільської ради з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва  рішень виконавчого комітету сільської ради).

14. Додатки №№ 1-VII до цього рішення є його невід’ємною частиною.

15. Секретарю Шевченківської сільської ради  опублікувати це рішення не пізніше ніж через десять днів з дня його прийняття у газеті « Шевченків край».

16. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Шевченківської сільської ради з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.

 

 

 

Сільський голова     __________    С.А. Смалько

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проєкту рішення Шевченківської  сільської територіальної ради

«Про бюджет Шевченківської  сільської територіальної громади

на 2024 рік"

 

Інформація про соціально-економічний стан Шевченківської сільської громади  і прогноз розвитку

Шевченківська сільська територіальна громада утворена у грудні 2019 року в рамках адміністративно-територіальної реформи. До складу Шевченківської громади  входять села Пединівка, Будище, Тарасівка, Юркове, Боровикове з адміністративним центром в с.Шевченкове. Громада налічує 2775 дворів,з яких 582 пустуючих, кількість населення 3578 особи, внутрішньо переміщених осіб. Які проживають на території громади – 215 осіб.

Площа  території громади становить 14012 га,  втому числі земель сільськогосподарського призначення 10127 га.

 Цілі державної політики щодо  бюджету Шевченківської сільської територіальної громади на 2024 рік визначено відповідно до пріоритетів державної політики в період воєнного стану, відповідно до  цілей та пріоритетів, визначених прогнозними і програмними документами економічного і соціального розвитку.

Складання проекту бюджету громади проведено з урахуванням проекту Державного бюджету України на 2024 рік щодо встановлення мінімальної заробітної плати з 01 січня 2024 року в розмірі 7 100,00 грн., з 01 квітня 2024 року 8 000,00 грн. та посадового окладу працівника 1 тарифного розряду Єдиної тарифної сітки з 01 січня 2024 року в розмірі 3 195,00 грн., з 01 квітня 2024 року 3 600,00 грн.  

Аналіз тенденцій соціально-економічного розвитку громади свідчить, що економіка громади розвивається під впливом складних і не завжди передбачуваних процесів, зумовлених наслідками повномасштабної збройної агресії російської федерації. Виклики, що стоять перед громадою у воєнний час, вимагають від усіх учасників бюджетного процесу  зваженого і продуманого підходу до визначення напрямів витрачання бюджетного ресурсу.

Економічна стабільність громади забезпечується діяльністю суб'єктів господарської діяльності, представленими сільськогосподарськими  підприємствами, торгівлі та сфери послуг, малим та середнім бізнесом.    

 Найбільшими платниками податків на території громади є:

- з юридичних осіб: ВСП Шевченківський коледж УНУС,НЗ «Батьківщина Тараса Шевченка», Будищенський психоневрологічний інтернат, виконком Шевченківської сільської ради, Шевченківська СЗШІ ПВПГЕП ЧОР, ТОВ «НВФ»Урожай», Агрофірма «Корсунь», СТОВ «Агрофірма «АгроРось», Шевченківська філія СТОВ «Агрофірма Корсунь», виконком Шевченківської сільської ради, ВСП ШФК  УНУС, сільськогосподарський виробничий кооператив  « Козацький» , Будищенський  психоневрологічний інтернат, Звенигородський  ЦПМСД КНП.

- з фізичних осіб: підприємці Філіпенко Г.Ю., Олійник М.С., Пазич Р.М., Ковтун Г.В., Борова Л.М., Данилюк В.М., Матвієнко О.І, Замрига В.П., Клименко О.В., Мирошніченко В.А., Миргородський М.І., Дяк І.І., Сокирко О.П., Гринюк М.С., Зубко С.Д., Кармазин О.П., Герасименко Д.В., Мітленко О.В., Смалько Ю.С., Кононенко Є.М., Смалько І.С.

Очікуване виконання бюджету сільської територіальної громади по доходах за 2023 рік орієнтовно   становитиме 22 331,5 тис.грн., або 113 % до уточнених річних призначень.

 Виконання видаткової частини бюджету Шевченківської сільської територіальної громади  проводиться відповідно до помісячного плану асигнувань в межах наявних фінансових ресурсів згідно затвердженого розпису видатків.

Заборгованості по заробітній платі не має, всі розрахунки за енергоносії, медикаменти, продукти харчування та енергоносії проведені.

Обсяг фінансового ресурсу бюджету Шевченківської сільської територіальної громади  на 2024 сформовано відповідно до вимог положень Конституції України, норм чинного Бюджетного та Податкового кодексів України при обчисленні податків та зборів, враховуючи при цьому нормативи їх зарахування до бюджету ,обсяг міжбюджетних трансфертів, доведений Міністерством фінансів України, інших законодавчих актів, що стосуються місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин. При підготовці проекту бюджету враховані аналітичні дані Шевченківської сільської територіальної громади, підприємств, організацій та установ громади  та інші аналітичні дані.

Основними документами, які були покладені в основу формування показників бюджету на 2024 рік, є:

- наказ Міністерства фінансів України від 14.01.2011 № 11 « Про бюджетну класифікацію» ( зі змінами) ;

-  наказ Міністерства фінансів України від 17.07.2015 № 648 « Про затвердження типових форм бюджетних запитів для формування місцевих бюджетів» , зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 06.08.2015 за № 957/27402 ( зі змінами);

-  наказ Міністерства фінансів України від 20.09.2017 № 793 « Про затвердження складових Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету» ( зі змінами) ;

- наказ Міністерством фінансів України від 03.08.2018 № 668 « Про затвердження Типової форми рішення про місцевий бюджет» , зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21.08.2018 за № 953/32405 ( зі змінами);

- іншими нормативно-правовими актами, які застосовуються під час складання  проекту місцевого бюджету.

        - обсяги міжбюджетних трансфертів на 2024 рік, схвалені в проекті Державного бюджету на 2024 рік»;

-рішення сільської ради про встановлення місцевих податків і зборів;

- фактичне виконання дохідної частини бюджету за результатами    2022 року та 11 місяців 2023 року, наявні статистичні показники.

 

Доходи місцевого бюджету

 

 У цілому показник доходів бюджету громади на 2024 рік обраховано в сумі 37 215,234 тис.грн., у тому числі :

загальний фонд – 37 039,234 тис.грн.

спеціальний фонд – 176,0 тис.грн.

Прогнозні показники доходів  бюджету громади на 2024 рік порівняно з планом зі змінами на 2023 рік зменшено на 3 962,236  тис.грн., або 9,66  % ( до очікуваних 41 001,47 тис.грн. або на 9,66 %), у тому числі по :

Загальному фонду зменшується на 3 784,156 тис.грн., або на 9,27 %

Спеціальному фонду зменшується на 2,080 тис.грн., або на 1,1 %

Склад доходів бюджету сільської ради  визначається статтями 64, 69.1 та 71 Бюджетного кодексу України.

При прогнозуванні дохідної частини бюджету сільської ради на 2024 рік було враховано обсяги міжбюджетних трансфертів, визначені у проекті Державний бюджет України на 2024 рік.

Виходячи з вищевикладеного, загальний обсяг мiжбюджетних трансфертiв, що надаються з державного бюджету до бюджету сільської територіальної громади передбачено в загальній сумі 12 714,60 тис.грн., у тому числi:

- освiтня субвенцiя – 7 840,5 тис.грн.

- базова дотація  - 3 258,1 тис.грн.

- додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих,  тимчасово окупованих та інших  територіях України, що зазнали негативного впливу у зв»язку з повномасштабною збройною аргесією Російської Федерації – 1 ,616 тис.грн.

  Основним джерелом надходжень загального фонду є податок на доходи фізичних осіб, що становить 59,6% від прогнозного показника власних доходів загального фонду сільського бюджету на  2024 рік. Прогнозні показники податку на доходи обраховані з урахування  фактичного надходження податку, середньої заробітної плати працівників, кількості працюючих, індексації у 2024 році заробітної праці, збільшення фонду оплати праці у зв»язку із встановлення мінімальної заробітної плати у 2024 році з 1 січня у розмірі 7 100,00 грн., з 1 квітня – 8 000,00 грн. на місяць та посадового окладу працівника І тарифного розряду ЄТС   з 1 січня – 3 195,00 грн., з 1 квітня – 3 600,00 грн.

Основні чинники, які вплинуть на надходження податку на доходи фізичних осіб:

  • зростання витрат на оплату праці;
  • підвищення мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму на одну працездатну особу;
  • зростання доходів низькооплачуваних верств населення через державне підвищення мінімальних соціальних гарантій;
  • зростання змішаних доходів домашніх господарств за рахунок індивідуальної підприємницької діяльності;
  • легалізація виплати заробітної плати та інше.

Прогнозні показники податку  на  доходи фізичних осіб на 2024 рік становлять 14 495,8 тис.грн. Ріст надходжень 2024 року становить 123 % до очікуваного показника 2023 року.

Розрахунок прогнозної суми надходжень від рентної плати та плати за використання інших природних ресурсів обраховані з урахуванням динаміки надходжень такого податку у 2023 році та становить 65,0 тис.грн.

Розрахунок прогнозної суми надходжень від акцизного податку з  реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів визначений по діючому законодавству, що передбачає зарахування надходжень з алкогольних напоїв та тютюнових виробів до бюджету в обсязі 620,0 тис.грн., порівняно із очікуваним показником на 2023 рік збільшуються на 530,0  тис.грн., або на 169,8 відсотків.

Розрахунок прогнозованої суми податку на майно, зокрема плати за землю на 2024 рік проведено у розрізі юридичних та фізичних осіб за видами земельного податку та орендної плати за земельні ділянки комунальної власності.

Збільшення надходжень податку на майно (плати за землю) зумовлено:

 - збільшенням площ щодо яких проведена грошова оцінка земель;

  • проведення інвентаризації  земельних ділянок, наданих у користування та оренду;

        - переглядом укладених угод на оренду землі та розмір орендної плати.

Прогнозований показник податку на майно, земельного податку, орендної плати до місцевого бюджету на 2024 рік становить 9 127,5 тис.грн.

Розрахунок прогнозної суми податку проведено у розрізі юридичних та фізичних осіб за видами земельного податку та орендної плати :

земельний податок – 930,5 тис. грн., що сплачується:

  •  юридичними особами – 200,0 тис.грн., фізичними особами -
    730,5 тис.гривень.

орендна плата – 2 922,8 тис. грн., що сплачується:

  •  юридичними особами – 2 550,0 тис.грн., фізичними особами –
    372,8 тис.гривень.

  Розрахунок прогнозної суми податку на нерухомість (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки) на 2024 рік проведено у розрізі об’єктів житлової та комерційної нерухомості, юридичних та фізичних осіб, а також з урахуванням площі об’єктів і становить 618,7 тис. гривень.

        Прогнозна сума єдиного податку на 2024 рік становить
4 655,5 тис.грн., із збільшується порівняно із очікуваним показником
у 202
3  році на  605,1 тис. грн., або на  14,9 відсотка.

Прогноз  неподаткових надходжень (адміністративний збір, орендна плата за водні об»єкти, державне мито) обрахований у сумі 16,334 тис.грн. Розрахунки   здійснено на підставі динаміки надходжень за попередні роки, кількості  укладених договорів  оренди.  

  Прогнозний показник надходжень до спеціального фонду  бюджету    на 2024 рік визначено у розмірі 176,0 тис.грн. Ці надходження планується    одержати за рахунок власних  надходжень  бюджетних установ та надходження коштів до цільового фонду.

 

IV. Пояснення до основних положень проекту рішення та пропонованих обсягів видатків щодо функцій та програм

 

При розрахунку видаткової частини бюджету враховано основні  прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку на 2023-2026 роки, підвищення розмірів державних соціальних стандартів.

У проекті бюджету на 2024 рік передбачено розмір мінімальної заробітної плати у сумі  7 100,00 грн. з 1 січня та 8 000 грн. з 1 квітня.

Розмір посадового окладу працівника І тарифного розряду ЄТС з 1 січня  встановлено 3 195,00 грн., з 01 квітня 3 600,00 грн.

 Видатки на оплату праці працівників бюджетних установ розраховані  відповідно до умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, комунальних послуг та енергоносіїв розраховані відповідно до бюджетних запитів головного розпорядника, з урахуванням наявного фінансового ресурсу, реальних потреб.

V. Прогноз  показників  видатків  на  2024 рік

Прогнозний обсяг видатків місцевого бюджету із трансфертами становить 37 215,234 тис.грн., в тому числі: загального фонду – 37 039,234 тис.грн., спеціального фонду -176,0 тис.грн.

Державне управління

За бюджетною програмою «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, об"єднаних територіальних громадах» видатки загального фонду бюджету передбачені у сумі 8 444,0 тис.грн., у тому числі по загальному фонду – 8 444,0 тис.грн.

По фінансовому відділу за бюджетною програмою «Керівництво і управління у відповідній сфері  у містах (місті Києві), селищах, селах, обєднаних територіальних громадах»  передбачені в обсязі 823,4  тис.гривень.

 

Освіта

 

У проекті  сільського бюджету на 2024 рік видатки на галузь «Освіта»  становлять 16 895,114 тис.грн., у тому числі видатки за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету у сумі 7 840,5 тис.гривень. Видатки загального фонду – 16 814,114 тис.грн.

За бюджетною програмою «Надання дошкільної освіти»
видатки сільського бюджету передбачені в обсязі 1 438,1 тис.грн.

За бюджетною програмою «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» в обсязі 7 538,0 тис.грн., у т.ч.  загального фонду – 7 457,0 тис.грн ., спеціального фонду – 81,0 тис.грн.

   За бюджетною програмою «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок освітньої субвенції » в обсязі 7 840,5 тис.грн., у т.ч.  загального фонду – 7 840,5 тис.грн .

За бюджетною програмою « Інші програми та заходи у сфері освіти » в обсязі 78,514 тис.грн.

Загальна сума видатків по галузі «Освіта» у 2024 році у проекті сільського бюджету менша від попереднього року на 523,057 тис.грн. або на 3,1 %.


                  

  Соціальний захист та соціальне забезпечення

 

          Загальна сума видатків по даній галузі у проекті сільського бюджету громади на 2024 рік  складає 2 167,050 тис.грн., що на 0,05% більше до 2023 року.

           Видатки загального фонду у проекті сільського бюджету по галузі «Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв»язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю» передбачені у сумі  1 482,1 тис.грн.

Видатки загального фонду  за бюджетною програмою « Надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв»язку » передбачені у сумі  1,1 тис.грн.

 Видатки загального фонду  за бюджетною програмою « Оздоровлення та відпочинок дітей ( крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) передбачені у сумі  20,0 тис.грн.

 

Видатки загального фонду  за бюджетною програмою «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення» передбачені у сумі  663,850 тис.грн.

 

 

Культура і мистецтво

 

За бюджетною програмою  «Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів» передбачено видатки  у загальній сумі 2320,6 тис.грн., у т.ч.  загального фонду – 2315,2  тис.грн., спеціального фонду – 5,4 тис.грн.

 

Фізична культура і спорт

Видатки загального фонду за бюджетною програмою «Забезпечення діяльності місцевих центрів фізичного здоров»я населення «Спорт для всіх» та проведення фізкультурно-масових заходів серед населення регіону» обраховані  у сумі 10,0 тис.гривень.

 

Житлово-комунальне господарство

 

Видатки загального фонду за бюджетною програмою «Організація  благоустрою населених пунктів» передбачені у сумі 2 271,6 тис.грн.

 У загальній сумі передбачені кошти в розмірі 1 600,0 тис.грн. для передачі комунальному  підприємству «Добробут», яке обслуговує всю громаду в плані благоустрою та надання послуг населенню, а також для фінансування місцевої пожежної команди.

Економічна діяльність


Видатки загального фонду за бюджетною програмою « Здійснення заходів із землеустрою» передбачені у сумі 153,669 тис.гривень.

Видатки загального фонду за бюджетною програмою «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» передбачені у сумі 1 100,0 тис.гривень.

Інша діяльність


 

За бюджетною програмою « Заходи з організації рятування на водах» у проекті сільського бюджету на 2024 рік передбачено кошти в сумі 6,0 тис.грн.

За бюджетною програмою « Заходи та роботи з територіальної оборони» у проекті сільського бюджету передбачено кошти в сумі  100,0 тис.грн.

За бюджетною програмою «Резервний фонд» у проекті сільського бюджету на 2024 рік передбачені видатки загального фонду у сумі 740,785 тис.грн., 2% від обсягу загального фонду бюджету.

Спеціальний фонд  місцевого бюджету

Видатки спеціального фонду місцевого бюджету пропонується визначити у сумі 176,0 тис.грн., в тому числі за рахунок платних послуг, що надаються бюджетними установами відповідно до діючого законодавства- 87,0 тис.грн.,   від орендної плати – 47,9 тис.грн., 50,0 тис.грн. – кошти цільового фонду, екологічний податок – 1,1 тис.грн.

VI. Трансферти

 

Відповідно до статті 93 Бюджетного Кодексу України та угод щодо передачі відповідних коштів, Звенигородській міській раді  передбачається субвенція із сільського бюджету на загальну суму 2 037,616 тис.грн., в тому числі для :

1.Трудового архіву Звенигородської міської ради – 30,0 тис.грн. для виплати заробітної плати з нарахуваннями.

2.Звенигородської багатопрофільної лікарні інтенсивного лікування – 370,0 тис.грн. для оплати електроенергії – 350,0 тис грн та 20,0 тис.грн. для оплати пільгових медикаментів.

3.Звенигородського КЗ ЦПМСД у загальній сумі 1 634,116 тис.грн. для співфінансування ФаПів с.Пединівка, с.Демкове, с.Боровикове, с.Юркове, с.Тарасівка та амбулаторії с.Шевченкове.

 

 

 

Начальник фінансового відділу                                   Л.В. Хамко

Додатки до рішення сесії


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь