Шевченківська громада
Черкаська область, Звенигородський район

Про бюджет Шевченківської сільської територіальної громади на 2024 рік

Дата: 15.02.2024 11:11
Кількість переглядів: 65

 

ШЕВЧЕНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від  21.12.2023 № 34-6/VIII

с. Шевченкове

 

Про бюджет Шевченківської сільської територіальної громади на 2024 рік (2355300000)

 

Відповідно до пункту 23 частини першої статті 26, частини першої статті 61 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 76, 77 Бюджетного кодексу України, Шевченківська сільська рада ВИРІШИЛА:

1. Визначити на 2024 рік:

доходи бюджету Шевченківської сільської територіальної громади /(далі – бюджет громади) у сумі 37 238 673,00 гривень, у тому числі доходи загального фонду бюджету громади – 37 062 673,00 гривень та доходи спеціального фонду бюджету громади – 176 000,00 гривень згідно з додатком 1 до цього рішення;

видатки бюджету громади у сумі  37 238 673,00 гривень, у тому числі видатки загального фонду бюджету громади – 37 062 673,00 гривень та видатки спеціального фонду бюджету громади – 176 000,00 гривень;

 оборотний залишок бюджетних коштів бюджету громади у розмірі 74 125,00 гривень, що становить 0,2 відсотків видатків загального фонду бюджету громади, визначених цим пунктом;

резервний фонд бюджету громади у розмірі 741 253,00 гривень, що становить 2 відсотки видатків загального фонду бюджету громади, визначених цим пунктом.

2. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів бюджету громади на 2024 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами згідно з додатком 2 до цього рішення.

3. Затвердити на 2024 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатком 3 до цього рішення.

Делегувати виконавчому комітету Шевченківської сільської ради   повноваження приймати рішення щодо розподілу та перерозподілу обсягів трансфертів з державного та місцевих бюджетів у період між сесіями сільської ради з наступним внесенням змін до рішення про бюджет громади.

 4. Затвердити розподіл витрат бюджету громади на реалізацію місцевих/регіональних програм у сумі 8 795 652,00 гривень згідно з додатком 4 до цього рішення.

5. Установити, що у загальному фонді бюджету громади на 2024 рік:

1) до доходів загального фонду бюджету громади належать доходи, визначені статтею 64 Бюджетного кодексу України, та міжбюджетні трансферти, визначені статтями 97 та 101 Бюджетного кодексу України (крім субвенцій, визначених статтею 691 та частиною першою статті 71 Бюджетного кодексу України);

2) джерелами формування у частині фінансування є надходження, визначені частиною першою статті 15, частиною першою статті 72 та абзацом третім пункту 225 розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Бюджетного кодексу України;

3) джерелами формування у частині кредитування є надходження, визначені статтею 64 Бюджетного кодексу України.

6. Установити, що джерелами формування спеціального фонду бюджету громади на 2024 рік:

1) у частині доходів є надходження, визначені статтею 691 Бюджетного кодексу України;

2) у частині фінансування є надходження, визначені частиною першою статті 15 та частиною другою статті 72 Бюджетного кодексу України;

3) у частині кредитування є надходження, визначені  пунктами 10, 11  частини першої статті 691 та пунктом 8 частини першої статті 71  Бюджетного кодексу України.

 

 7. Визначити на 2024 рік відповідно до статті 55 Бюджетного кодексу України захищеними видатками бюджету громади видатки загального фонду на:

оплату праці працівників бюджетних установ;

нарахування на заробітну плату;

придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів;

забезпечення продуктами харчування;

оплату комунальних послуг та енергоносіїв;

обслуговування місцевого боргу;

соціальне забезпечення;

поточні трансферти місцевим бюджетам;

забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації, виробами медичного призначення для індивідуального користування;

оплату послуг з охорони комунальних закладів культури;

оплату енергосервісу.

8. Доручити начальнику фінансового відділу Шевченківської сільської ради здійснювати у 2024 році на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів бюджету громади на депозитах або шляхом придбання цінних паперів, емітованих сільською радою, з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду, а також шляхом придбання державних цінних паперів відповідно до статті 16 Бюджетного кодексу України.

9. Відповідно до статей 43 та 73 Бюджетного кодексу України надати право виконавчому комітету сільської ради отримувати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, позики на покриття тимчасових касових розривів бюджету громади, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов'язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду.

10. Головним розпорядникам коштів бюджету громади забезпечити:

1) зaтвеpдження пaспоpтів бюджетних пpогpaм протягом 45 днів від дня набрання чинності цим рішенням;

2) здійснення управління бюджетними коштами у межах встановлених бюджетних повноважень та проведення оцінки ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі;

 3) забезпечення доступності інформації про бюджет відповідно до законодавства, а саме:

здійснення публічного представлення та публікації інформації про бюджет за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені цим рішенням, відповідно до вимог та за формою, встановленими Міністерством фінансів України, до 15 березня 2025 року;

оприлюднення паспортів бюджетних програм у триденний строк з дня затвердження таких документів;

4) взяття бюджетних зобов'язань та здійснення витрат бюджету з урахуванням вимог чинного бюджетного законодавства;

5) у першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати;

6) у повному обсязі проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, інші енергоносії, комунальні послуги та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, та укладання договорів за кожним видом відповідних послуг у межах бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі.

11. Якщо після прийняття рішення про бюджет громади повноваження на виконання функцій або надання послуг, на яке надано бюджетне призначення, передається відповідно до законодавства від одного головного розпорядника бюджетних коштів до іншого головного розпорядника бюджетних коштів, дія бюджетного призначення не припиняється і застосовується для виконання тих самих функцій чи послуг іншим головним розпорядником бюджетних коштів, якому це доручено. Передача бюджетних призначень у цьому випадку здійснюється за рішенням виконавчого комітету Шевченківської сільської ради, погодженим з постійною комісією Шевченківської сільської ради з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

У межах загального обсягу бюджетних призначень за бюджетною програмою окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету громади фінансовий відділ Шевченківської сільської ради за обґрунтованим поданням головного розпорядника бюджетних коштів здійснює перерозподіл бюджетних асигнувань, затверджених у розписі бюджету та кошторисі, в розрізі економічної класифікації видатків бюджету, а також в розрізі класифікації кредитування бюджету – щодо надання кредитів з бюджету.

У межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника бюджетних коштів перерозподіл видатків бюджету і надання кредитів з бюджету за бюджетними програмами, включаючи резервний фонд бюджету, додаткові дотації та субвенції, а також збільшення видатків розвитку за рахунок зменшення інших видатків (окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету) здійснюються за рішенням виконавчого комітету сільської ради, погодженим з постійною комісією сільської ради з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Передача інших бюджетних призначень або перерозподіл інших видатків бюджету громади і надання кредитів з бюджету громади, крім випадків, передбачених цим рішенням, здійснюються за рішенням виконавчого комітету сільської ради, погодженим з постійною комісією сільської ради з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.

Забороняється без внесення змін до рішення про бюджет громади збільшення бюджетних призначень за загальним та спеціальним фондами бюджету громади на:

оплату праці працівників бюджетних установ за рахунок зменшення інших видатків;

видатки за бюджетними програмами, пов'язаними з функціонуванням органів місцевого самоврядування, за рахунок зменшення видатків за іншими бюджетними програмами.

Надати право виконавчому комітету Шевченківської сільської ради вносити зміни до переліку капітальних вкладень у розрізі інвестиційних проектів, об'єктів та заходів, видатки на які проводяться за рахунок коштів бюджету розвитку, екологічного податку, грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності, надходження коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва, переліку регіональних програм, обсягів міжбюджетних трансфертів, які фінансуватимуться з бюджету громади, у межах та із зміною обсягів загального і спеціального фондів.

12. Відповідно до статей 26 та 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пункту 35 статті 64 Бюджетного кодексу України встановити норматив відрахування частини чистого прибутку (доходу) за наростаючим підсумком щоквартальної фінансово-господарської діяльності суб’єктів господарювання комунальної власності Шевченківської сільської територіальної  громади,  або у статутних фондах яких є частка комунальної власності Шевченківської сільської територіальної  громади, у розмірі 15 відсотків чистого прибутку (доходу) від розміру комунальної частки (акцій) у їх статутних фондах, розрахованого згідно з положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку.

Суб’єкти господарювання комунальної власності територіальної громади, або у статутних фондах яких є частка комунальної власності територіальної громади, сплачують частину чистого прибутку (доходу) за результатами фінансово-господарської діяльності 2023 року та наростаючим підсумком щоквартальної фінансово-господарської діяльності у 2024 році, у строки, встановлені для сплати податку на прибуток підприємств.

Частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до бюджету громади, визначається суб’єктами господарювання за формою розрахунку, встановленою Міністерством фінансів України.

Розрахунок частини чистого прибутку (доходу) разом з фінансовою звітністю, складеною відповідно до положень (стандартів) бухгалтерського обліку, подається суб’єктами господарювання комунальної власності територіальної  громади, або у статутних фондах яких є частка комунальної власності територіальної  громади до органів державної податкової служби у строк, передбачений для подання декларації з податку на прибуток підприємств.

Частина чистого прибутку (доходу) зараховується на відповідний рахунок з обліку надходжень до загального фонду бюджету громади.

          13. Це рішення набирає чинності з 1 січня 2024 року.

Відповідно до пункту 22 розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Бюджетного кодексу України в умовах воєнного стану або для здійснення згідно із законом заходів загальної мобілізації не застосовуються такі норми цього рішення:

пункт 7,

підпункт 3 пункту 10,

пункт 11 (в частині, що стосується погодження з постійною комісією Шевченківської сільської ради з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва рішень виконавчого комітету сільської ради).

14. Додатки №№ 1-IV до цього рішення є його невід’ємною частиною.

15. Секретарю Шевченківської сільської ради опублікувати це рішення не пізніше ніж через десять днів з дня його прийняття у газеті « Шевченків край».

16. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.

 

 

 

Сільський голова                                    __________                      С.А.Смалько

 

 

Назви додатків:

«Доходи бюджету ____ сільської територіальної громади
на 2024 рік

«Фінансування бюджету _____ сільської територіальної громади
на 2024 рік

«Розподіл видатків бюджету ____ сільської територіальної громади
на 2024 рік»

«Кредитування бюджету ____ сільської територіальної громади
на 2024 рік»

«Міжбюджетні трансферти на 2024 рік»

«Обсяги капітальних вкладень бюджету у розрізі інвестиційних проектів
у 2024 році»

«Розподіл витрат бюджету _______ сільської територіальної громади на реалізацію місцевих/регіональних програм у 2024 році»

 

Нумерація пунктів текстової частини та додатків рішення повинна бути ПОСЛІДОВНОЮ, без пропусків номерів або «вставляння» пустих додатків. Тобто якщо відсутні профіцит, дефіцит, джерела фінансування бюджету, додаток 2 не формується. Додатки 3-7 стають додатками 2-6. Аналогічно якщо відсутні інвестпроекти – додаток 6 не формується, його місце займає наступний додаток.

 

 

Щодо змін у проекті текстової частини (і додатків) рішення на 2024 рік:

  1. Пункти 9-10

Відповідно до статей 16 та 17 Бюджетного кодексу України місцеві борги та гарантії були можливі лише у обласних бюджетах та бюджетах міських ТГ. Відповідно до змін, внесених до них Законом України від 08.11.2023 № 3428-IX, таке право отримали всі громади.

Якщо в рішенні не плануєте нічого такого, ці пункти не пишуться.

 

  1. Пункт 12

Відповідно до змін, внесених до Бюджетного кодексу України Законом України від 08.11.2023 № 3428-IX всі місцеві ради (не лише області та міські) отримали право здійснювати місцеві запозичення (стаття 74 БКУ).

У зв’язку з цим, доповнено відповідні права керівника місцевого фінансового органу «… здійснювати у 2024 році на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів бюджету громади на депозитах або шляхом придбання цінних паперів, емітованих сільською радою, з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду, а також шляхом придбання державних цінних паперів відповідно до статті 16 Бюджетного кодексу України.»

 

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

 рішення сесії с/ради « Про бюджет Шевченківської сільської територіальної громади на 2024 рік»

При розробці бюджету Шевченківської сільської територіальної громади на 2024 рік враховано    результати розвитку громади у 2023 році та основні завдання бюджетної політики, спрямовані на зміцнення доходної частини бюджету, аналіз надходження доходів у 2022 році та очікувані надходження у 2023 році.

 Шевченківська сільська територіальна громада утворена у грудні 2019 року в рамках адміністративно-територіальної реформи, входить до складу Звенигородського району Черкаської області. До складу Шевченківської громади  входять села Пединівка, Будище, Тарасівка, Боровикове та Юркове ,у яких  налічується 2760 дворів, з яких 250 пустуючих, кількість населення 4105 осіб .

 Площа території Шевченківської територіальної громади становить  14012 га., в тому числі земель сільськогосподарського призначення – 10127 га.

 Метою формування бюджету Шевченківської   територіальної  громади  на 2024 рік є створення умов для стабільного функціонування  інфраструктури, гарантованого соціального захисту та розвитку соціально-культурної сфери громади в період воєнного стану, зважене та продумане використання бюджетного ресурсу.

 При формуванні  бюджету враховано показники, затверджені в законі « Про Державний бюджет України на 2024 рік», норми Податкового та Бюджетного кодексів :

  • встановлення мінімальної  заробітної плати з 1 січня 2024 року у розмірі

 7 100 грн. , з 1 квітня у розмірі 8 000,00 грн. та посадового окладу працівника 1 тарифного розряду ЄТС – 3 195,00 грн. з 1 січня 2024 року , 3600,00 грн. з 1 квітня 2024 року.

 

СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ СТАН ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ЗА  2022 РІК

 

Сільське господарство. Виробництво культур зернових і зернобобових у сільськогосподарських підприємствах в порівнянні з відповідним періодом 2022 року збільшилось на 5,8 відсотків, урожайність склала 58,6 ц з 1 га зібраної площі. Виробництво соняшнику у сільськогосподарських підприємствах  в порівнянні з відповідним періодом 2022 року зменшилось на 2,4 відсотка, урожайність склала 28,3 ц з 1 га зібраної площі. Виробництво продукції тваринництва у сільськогосподарських підприємствах  в порівнянні з відповідним періодом 2022 року зменшилось:

-м’яса на 3,4 відсотка (реалізація на забій сільськогосподарських тварин у живій масі);

-молока на 2,4 відсотка.

Кількість сільськогосподарських тварин у сільськогосподарських підприємствах в порівнянні з відповідним періодом 2022 року:

  • на 6,0 відс. зменшилось поголів`я  великої рогатої худоби;
  • на 2,4 відс. зменшилось поголів`я свиней.

Заробітна плата.  У  2023 році розмір середньомісячної номінальної заробітної плати  штатних працівників підприємств, установ та організацій ( з кількістю працюючих 10 осіб і більше)  становив 12890,00 грн і порівняно з відповідним періодом минулого року зріс на 17,8 відсотка. Заборгованості із виплати заробітної плати  немає.

Зайнятість та безробіття. Чисельність безробітних, що перебували на обліку в центрі зайнятості та скористались послугами служби зайнятості протягом  2023 року склала 35 осіб, з них 55 % – жінки, 20,2 % становить молодь, віком до 35 років.  

Станом на 01.12.2023 чисельність безробітних становить 26 осіб.  Протягом  2023 року в центрі зайнятості було зареєстровано 38 вакансії, з них 29 вакансії укомплектовано, таким чином рівень укомплектування становить 76,0 %.

Демографічна ситуація.  Упродовж  2023 року чисельність наявного населення  на 1 грудня  2023 року становила 4105 осіб, внутрішньо переміщених осіб зареєстровано 624 особи, станом на кінець 2023 року вибуло 465 осіб, проживають на станом на тепер 159 осіб.

 

Прогноз соціально-економічного розвитку громади

на наступний бюджетний період

 

Основна мета розвитку громади  у 2024 році це забезпечення  умов для  нормального функціонування та розвитку громади в умовах збройної агресії рф.

Досягнення поставленої мети буде здійснюватись через реалізацію пріоритетів у соціально-гуманітарній сфері, економічній сфері, сфері природокористування та безпеки життєдіяльності людини та сфері розвитку громадянського суспільства шляхом реалізації наступних пріоритетних напрямів:

  • нарощування обсягів виробництва конкурентоспроможної продукції, розширення її асортименту та підвищення якості за рахунок оновлення матеріально-технічної бази відповідно до новітніх досягнень науки, технологій та світових стандартів, впровадження енергозберігаючих технологій, розширення ринків збуту;
  • підвищення якості надання медичних та освітянських послуг шляхом продовження роботи з оптимізації територіальної мережі медичних та навчальних закладів з урахуванням демографічних та економічних реалій, підвищення самостійності закладів у розпорядженні фінансовими ресурсами;
  • створення сприятливих умов для надходження в  територіальну громаду вітчизняних та іноземних інвестицій, підвищення інвестиційного іміджу Шевченкового краю;
  • створення умов для розвитку підприємницької діяльності у сільській місцевості в напрямку підвищення рівня соціально-побутових послуг, легалізація доходів працюючих у малому та середньому бізнесі;
  • забезпечити розвиток інфраструктури на селі, зайнятість сільського населення, підвищення заробітної плати працівників сільського  господарства шляхом співпраці керівників сільськогосподарських підприємств з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування на селі;
  • зростання добробуту та підвищення життєвого рівня населення, створення умов для зростання заробітної плати, пом'якшення ситуації на ринку праці, охоплення соціальною підтримкою незаможних верств населення  територіальної громади;
  • планування розвитку  територіальної громади.

 

 

 

Оцінка надходжень доходів бюджету

Шевченківської сільської територіальної  громади за   2023 рік

 

          За   2023 рік до загального фонду бюджету сільської територіальної громади  очікується  отримати  23 607 ,8 тис.грн. власних доходів, тобто виконати поставлені завдання, понад план орієнтовно отримати 3 500,0 тис.грн.   Основними джерелами формування дохідної частини бюджету є: податок на доходи фізичних осіб (14 155,7 тис.грн.), податок на майно (4 565,3 тис.грн.), єдиний податок (4 100,0 тис.грн.), внутрішні податки на товари та послуги (643,7 тис.грн.), рентна плата за спеціальне використання інших природніх ресурсів – 55,9 тис.грн.

Надходження доходів до спеціального фонду (без врахування міжбюджетних трансфертів) орієнтовно становитимуть 798,4 тис.грн. власних доходів. Основними джерелами формування є: власні надходження бюджетних установ (плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю , плата за оренду майна бюджетних установ, що здійснюється відповідно до Закону України «Про оренду державного та комунального майна») , надходження до цільового фонду. Крім того, отримано благодійні внески на суму 479,8 тис.грн. та 118,4 тис.грн. – кошти, що отримані  від центру зайнятості на співфінансування громадських робіт.

          Рішенням сесії сільської ради від 28-14/VIII» Про встановлення місцевих податків і зборів на 2024 рік» надано пільги зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки , в розмірі 100 відсотків групам платників згідно додатку 3 цього рішення. Втрати бюджету від надання таких пільг становлять 58, 485 тис.грн.

 

ПРОГНОЗ ДОХОДІВ БЮДЖЕТУ ГРОМАДИ НА 2024 РІК

 

Найбільшими платниками податків на території  громади  є:

- з юридичних осіб: СТОВ «Агрофірма «АгроРось» - 4979,0 тис. грн., ТОВ «НВФ»Урожай» - 3520,5 тис. грн., Шевченківська філія СТОВ «Агрофірма Корсунь» - 3225,8 тис. грн., виконком Шевченківської сільської ради – 2817,4 тис.грн.,   Агрофірма «Корсунь» - 2321,4 тис. грн., Шевченківська СЗШІ – 2311,4 тис.грн., ВСП Шевченківський коледж УНУС – 1834,6 тис.грн., сільськогосподарський виробничий кооператив – 1655,4 тис.грн., Будищенський психоневрологічний  інтернат – 1592,9 тис.грн.

- ФОПи- Дяк І.І.- 81,0 тис. грн., Тупота  В.Ю. – 71,4 тис. грн., Терещенко В.С. – 66,8 тис. грн., Невмита Н.В. – 56,5 тис. грн., Слободяник М.П. – 41,3 тис. грн., Смалько Ю.С. – 141,5 тис.грн., Миргородський М.І. – 38,8 тис. грн., Мітленко О.В. – 66,9 тис. грн.

- з фізичних осіб: підприємці  Третніков Ілля Сергійович – 30,6 тис. грн.,  Ковтун Галина Василівна – 58,6 тис. грн., Манькута Ольга Петрівна – 56,4 тис. грн., Філіпенко Геннадій Юхимович – 44,3 тис. грн., Швець Олександр Петрович – 43,2 тис. грн., Герасименко Дмитро Васильович – 49,3 тис. грн., Грицай Леся Володимирівна – 43,9 тис. грн., Чередник Роман Олександрович – 46,0 тис. грн., Оськін Олександр Васильович – 75,7 тис. грн., Борова Людмила Миколаївна – 24,0 тис. грн. , Зубко Світлана Дмитрівна – 56,4 тис.грн., Федоренко Юрій Михайлович – 50,4 тис.грн., Павлик Сергій Олександрович – 48,7 тис.грн., Федьорко Тетяна Василівна – 45,2 тис.грн., Дерев»янко Ольга Миколаївна – 42,7 тис.грн. та інші.

Платники єдиного податку, у яких повністю сплачений податок, не дивлячись пільгу під час військового стану : Баранько В.В.,Герасименко Д.В., Грицай Л.В., Дяк І.І., Дяченко В.М., Кальніцька М.Є., Кармазин О.П., Манькута О.П., Миргородська Н.М., Миргородський М.І., Мітленко  О.В., Морозовський Я.В., Нещадим Р.І., Окіпняк А.П., Олійник В.А., Олійник М.С., Оськін О.В., Пазич В.М., Потабенко А.П., Різник І.М., Рудоман О.В., Смалько Ю.С., Сокирко О.П., Третніков І.С., Федоренко Ю.М., Федьорко Т.В., Філіпенко Г.Ю., Матвієнко О.І., Невмита Н.В., Черверікова О.В., Харченко О.М., Чередник Р.О., Шеремет І.В.

У розрахунках показників бюджету на 2024 рік було враховано  динаміку надходжень доходів бюджету за 2023 рік, довідку про очікувані надходження до бюджету громади ГУ ДПС у Черкаській області на 2023-2024 роки.

Склад доходів бюджету сільської ради  визначається статтями 64 Бюджетного кодексу України  та міжбюджетні трансферти, визначені статтями 97 та 101 Бюджетного кодексу України.

При прогнозуванні дохідної частини бюджету сільської ради на 2024 рік було враховано:

 - соціально-економічний розвиток громади;

- ставки податків і зборів та пільги, встановлені сільською радою;

         - мінімальна заробітна плата  плати з 1 січня 2024 року у розмірі  7 100 грн. , з 1 квітня у розмірі 8 000,00 грн. та посадового окладу працівника 1 тарифного розряду ЄТС – 3 195,00 грн. з 1 січня 2024 року , 3600,00 грн. з 1 квітня 2024 року.

  - очікуване виконання дохідної частини місцевого бюджету за  2023 рік;

- інформацію структурних підрозділів сільської ради, а також певних підприємств, установ та організацій, що сплачують податки і збори до бюджету сільської ради;

- інші зміни до законодавства, що впливають на показники місцевих бюджетів та міжбюджетних трансфертів.

Відповідно до статті 77 Бюджетного кодексу України, при формуванні та затвердженні місцевого бюджету на 2024 рік враховані обсяги міжбюджетних трансфертів, визначені у Законі України про Державний бюджет України на 2024 рік.

Доходи бюджету Шевченківської сільської  територіальної громади

Власні доходи

Міжбюджетні трансферти

Загальний фонд

Спеціальний фонд

Субвенції

Дотації

Освітня субвенція

_37238,673 тис. грн.

_24500,634тис. грн.

12738,039_тис. грн.

__24324,634тис. грн.

_176,0тис. грн.

_7863,939тис. грн.

__4874,1 тис. грн.

Субвенція на над.держ.підтримки з особл.осв.потребами

Інші субвенції

_7840,5_ тис. грн.

____0__ тис. грн.

_23,439 тис. грн.

 

 

Виходячи з вищевикладеного, загальний обсяг мiжбюджетних трансфертiв, що надаються з державного бюджету сільському бюджету  передбачено, у тому числi:

- освiтня субвенцiя – 7 840,5 тис.грн.

- базова дотація  - 3258,100 тис.грн.

-додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв»язку  з повномасштабною збройною агресією Російської федерації – 1616,0 тис.грн.

 -інші субвенції – 23,439 тис.грн., в тому числі: відшкодування витрат на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 15,393 тис.грн., компенсаційні виплати особам з інвалідністю на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів, мотоколясок і на транспортне обслуговування – 2,034 тис.грн., на поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни – 6,012 тис.грн.

Прогноз доходів  сільського  бюджету на 2024 рік обраховано (без урахування  трансфертів) у сумі 24500,634 тис.грн., у тому числі сума доходів:

        - загального фонду – 24324,634 тис. грн.;

       -  спеціального фонду –  176,0  тис. грн.

Прогнозовані показники  доходів місцевого бюджету  на 2024 рік (без урахування трансфертів)  порівняно із очікуваними надходженнями у  2023 році збільшені на 4374,234 тис. грн.  

       Основним джерелом надходжень загального фонду є податок на доходи фізичних осіб, що становить 59,6 від прогнозного показника доходів загального фонду сільського бюджету на  2024 рік.

 При формуванні бюджету враховано рішення Уряду щодо збільшення розміру мінімальної заробітної плати та розміру посадового окладу працівника 1 тарифного розряду на протязі 2024 року.

          Розрахунок прогнозу надходжень податку на доходи фізичних осіб на 2024 рік розрахований із урахуванням прогнозного обсягу фонду оплати праці , рівня середньої заробітної плати.

 

Розрахунок прогнозної суми надходжень від акцизного податку з  реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів визначений по діючому законодавству, що передбачає зарахування надходжень з алкогольних напоїв та тютюнових виробів до бюджету в обсязі 620,0 тис.грн., порівняно із очікуваним показником на 2023 рік збільшуються на 530,0  тис.грн., або на 68,9 відсотка.

 

Розрахунок прогнозованої суми податку на майно, зокрема плати за землю на 2024 рік проведено у розрізі юридичних та фізичних осіб за видами земельного податку та орендної плати за земельні ділянки комунальної власності.

Збільшення надходжень податку на майно (плати за землю) зумовлено:

- збільшенням площ щодо яких проведена грошова оцінка земель;

  • проведення інвентаризації  земельних ділянок, наданих у користування та оренду;

        - переглядом укладених угод на оренду землі та розмір орендної плати.

Прогнозовані надходження  податку на майно до місцевого бюджету на 2024 рік становить 4472,0 тис.гривень.

Розрахунок прогнозної суми податку проведено у розрізі юридичних та фізичних осіб за видами земельного податку та орендної плати :

земельний податок – 680,5 тис. грн., що сплачується:

  •  юридичними особами – 50,0 тис.грн., фізичними особами -
    630,5 тис.гривень.

орендна плата – 3172,8 тис. грн., що сплачується:

  •  юридичними особами – 2800,0 тис.грн., фізичними особами –
    372,8 тис.гривень.

  Розрахунок прогнозної суми податку на нерухомість (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки) на 2024 рік проведено у розрізі об’єктів житлової та комерційної нерухомості, юридичних та фізичних осіб, а також з урахуванням площі об’єктів і становить 618,7 тис. гривень.

        Прогнозна сума єдиного податку на 2024 рік становить
4655,5 тис.грн., і порівняно із минулим роком  збільшується на 605,1 тис.грн.

Прогноз  неподаткових надходжень (адміністративний збір, державне мито) обрахований у сумі 16,334 тис.грн. Розрахунки   здійснено на підставі динаміки надходжень за попередні роки.  

Прогнозний показник надходжень до спеціального фонду  бюджету    на 2024 рік визначено у розмірі 176,0 тис.грн. Ці надходження планується    одержати за рахунок:

 1.плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю – 87,0 тис.грн.;

          2.плата за оренду майна бюджетних установ, що здійснюється відповідно до  Закону України «Про оренду державного та комунального майна» - 47,9 тис.грн.;

          3.цільові фонди – 40,0 тис.грн.

          4.екологічний податок – 1,1 тис.грн.

         У структурі місцевих доходів питому вагу займають надходження єдиного податку, податку на майно.   У зв’язку зі звільненням платників єдиного податку першої групи згідно Закону України від 4 грудня 2020 року № 1072 від сплати цього податку за 2024 рік втрати доходів місцевого бюджету становлять  13,2 тис. грн.                                                               

   А втрати з надходжень єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75%,становлять 234,7тис. грн.

        У структурі надходжень податку на майно до бюджету громади займають надходження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та плати за землю.

У зв’язку із пільгами для фізичних та юридичних осіб, наданих відповідно по підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 ПКУ, із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, які є власниками нежитлової нерухомості,  втрати бюджету складають 58,485 тис.грн.         

         На сьогодні пеня та штрафи не нараховуються з огляду на положення підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 роздіу ХХ «Перехідні положення» ПКУ та зміни, внесені до пункту 129.9 статті 129 ПКУ, а саме згідно з новою редакцією підпункту 129.9.7, пеня не нараховується, а нарахована пеня підлягає анулюванню у випадку вчинення діяння (дії або бездіяльності) особою внаслідок введення воєнного, надзвичайного стану.

 

ВИДАТКИ БЮДЖЕТУ

ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ВИДАТКІВ ТА КРЕДУВАННЯ ЗА БЮДЖЕТНОЮ

КЛАСИФІКАЦІЄЮ ЗА 2022-2024 РОКИ

 

 

 

Код ТПКВКМБ

Видатки

2022 рік (звіт)

2023 рік (план)

% до попереднього року

2024 рік (проєкт)

% до попереднього року

0100

Державне управління

5920,7

8554,0

144,5

9273,9

108,4

1000

Освіта

18130,7

23623,9

130,3

16885,5

71,5

3000

Соціальний захист та соціальне забезпечення

1390,2

2042,4

146,9

2237,06

109,5

4000

Культура і мистецтво

1791,3

2165,9

120,9

2381,4

109,9

5000

Фізична культура і спорт

15,3

0

  

10,0

 

6000

Житлово-комунальне господарство

891,9

3117,7

349,6

2171,6

69,7

7000

Економічна діяльність – всього

75,4

3058,5

4056,3

793,2

25,9

8000

Інша діяльність - всього

910,0

667,4

73,3

1447,3

216,8

у т.ч.

………..

 

Резервний фонд………..

 

342,311

 

741,3

 

 

Міжбюджетні трансферти

2096,6

3037,0

142,5

2037,6

67,1

9770

Інші субвенції

2081,6

2872,0

107,3

2037,6

70,9

9800

Субвенції

15,0

165,0

1100

-

 

 

Всього видатків

31222,1

46266,8

 

37238,7

 

 

Кредитування

 

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

31222,1

46266,8

 

37238,7

 

 

ЗАГАЛЬНИЙ ФОНД

Видаткова  частина  бюджету Шевченківської сільської територіальної громади обрахована з урахуванням пропозицій врахованих у бюджетних запитах, виходячи із прогнозованого обсягу доходів на 2024 рік, змін до бюджетної  класифікації видатків, з дотриманням ст.77 Бюджетного кодексу. При формуванні видаткової частини враховано розмір  мінімальної заробітної плати   з 1 січня 2024 року у розмірі  7 100 грн. , з 1 квітня у розмірі 8 000,00 грн. та посадового окладу працівника 1 тарифного розряду ЄТС – 3 195,00 грн. з 1 січня 2024 року , 3600,00 грн. з 1 квітня 2024 року.

        Загальний обсяг видатків бюджету  громади на 2024 рік визначено у сумі 37 238,673 тис. грн., в тому числі: видатки загального фонду бюджету   37 062,673 тис. грн., видатки спеціального фонду  бюджету 176,0 тис.грн.

Обсяг видатків загального фонду бюджету громади на 2024 рік визначено в сумі 37 062,673 тис.грн., з яких 35 655,456 тис.грн. (94,5 відсотка) – видатки на утримання установ і закладів сільського підпорядкування за рахунок податкових та неподаткових надходжень до бюджету об’єднаної територіальної громади,  2 037,616 тис.грн. (5,5 відсотка) – субвенції до бюджету Звенигородської міської територіальної  громади.

 З бюджету  територіальної громади планується утримувати 16 бюджетних установ із штатною чисельністю 131,81 штатних одиниць.

Видатки на заробітну плату з нарахуваннями становлять 26 796,2 тис. грн.(72,3 % від загальної суми кошторису) , на придбання продуктів харчування – 894,250 тис.грн. (2,4 %) , на оплату енергоносіїв – 1 234,0 тис.грн. ( 3,3 %), на інші видатки – 8 138,223 тис.грн. – 22 %)

На виконання частини 4 статті 77 Бюджетного кодексу України при формуванні бюджету Шевченківської сільської територіальної громади на 2024 рік у повному обсязі враховано потребу в асигнуваннях на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати та на проведення розрахунків за електричну енергію,  природний газ,інші енергоносії (дрова), комунальні послуги та послуги звязку, які споживаються бюджетними установами.

 

Видатки бюджету сільської територіальної громади на утримання установ   за функціональною структурою.

 

На  утримання закладів освіти передбачено – 16 885,5 тис.грн. (45,6 відсотка), соціального захисту та соціального забезпечення 2 237,060  тис.грн. (6,04 відсотків), культури і мистецтва – 2 381,4 тис.грн. (6,43 відсотка), фізичної культури і спорту – 10,0 тис.грн. (0,03 відсотка), державного управління –  9 273,9 тис.грн. (25,02 відсотки), житлово-комунальне господарство – 2 171,6 тис.грн. (5,86 відсотка), економічна діяльність – 793,2 тис.грн. (2,1 відсотка), міжбюджетних трансфертів – 2 037,616 тис.грн. (5,5 відсотка), резервний фонд 741,253 тис.грн. (2 відсотки), інші видатки – 531,17 тис.грн. (1,42 відсотка).

В складі видатків по галузях передбачені кошти на реалізацію окремих програм і заходів, затверджених рішеннями Шевченківської сільської ради  на загальну суму 8 795,652 тис.грн

Видатки бюджету сільської територіальної громади на утримання установ сільського підпорядкування фінансування заходів  за економічною структурою.

 

За економічною структурою видатки бюджету  громади характеризуються наступними показниками: видатки на заробітну плату з нарахуваннями –22 362,2 тис.грн. (60,3 відсотка обсягу загального фонду), оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 1 234,0 тис.грн. (3,3 відсотка), трансферти іншим бюджетам – 2 037,616  тис.грн. (5,5 відсотки), інші поточні видатки –9 793,354 тис.грн. (26,5 відсотка), продукти харчування – 894,250 тис.грн. (2,4 відсотка), резервний фонд – 741,253 тис.грн. (2 відсотки).

 

ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ

 

Видатки на утримання апарату сільської ради та фінансового відділу у 2024 році затверджені у сумі 9 273,9 тис.грн. (в т.ч. на фінансовий відділ – 823,4 тис.грн.) . Штатна чисельність 44,0 шт.од. ,фактично зайнятих – 35,0. Штатна чисельність збільшилася із 01 вересня 2023 року на 1,0 штатну одиницю, згідно рішення сесії с/ради введено посаду спеціаліста з безпеки в освітньому середовищі. Затверджено на оплату  праці з нарахуваннями видатки  у сумі 8 483,4 тис.грн. (з них на фінансовий відділ -797,4 тис.грн. ),по коду 2111 „Заробітна плата” – 6 953,6 тис.грн. та коду 2120 „Нарахування на заробітну плату” – 1 529,8 тис.грн.). Видатки на заробітну  плату забезпечують в повному обсязі обов’язкові  виплати (посадовий оклад – 2640,160 тис.грн., ранг – 90,0 тис.грн., надбавку за вислугу років – 323,200 тис.грн.,  доплату до мінімальної заробітної плати – 679,920 тис.грн.), доплата за роботу з дез. Засобами – 4,25 тис.грн., а  також  виплати стимулюючого характеру,(премії в середньому розмірі 90 %) – 1741,850  тис.грн., надбавка за інтенсивність праці – 90,9 тис.грн., матеріальну допомогу на оздоровлення – 337,82 тис.грн., на вирішення соціально - побутових питань в розмірі середньомісячної заробітної плати - 309,070  тис.грн., а також індексація заробітної плати – 82,83 тис.грн.

В повному обсязі затверджено кошти на  оплату комунальних послуг та енергоносіїв  в сумі 325,0  тис.грн.(електроенергія – 145,0 тис.грн., на дрова -180,0 тис.грн). ,це  41,7 % до минулого року. На оплату електроенергії передбачено кошти в сумі 145,0 тис.грн.( 25 % до минулого року), на оплату інших енергоносіїв ( дрова) передбачено 180,0 тис.грн. (90 % до минулого року).

 

ОСВІТА

 

Обсяг видатків бюджету сільської  територіальної громади по закладах освіти на 2024 рік визначений у розмірі 16 885,5 тис. грн.

В загальному обсязі видатків передбачені видатки за рахунок:

власних та закріплених надходжень до бюджету об’єднаної територіальної громади –  9 045,0  тис.грн.;

освітньої субвенції з державного бюджету у сумі 7 840,5 тис.грн. яка спрямована на  виплату заробітної плати з нарахуваннями педагогічних працівників;

 На виплату заробітної плати  з нарахуваннями по галузі спрямовано 14 174,1 тис.грн., або  83,9 % від обсягу затверджених видатків, що повністю забезпечує  обов»язкові виплати, стимулюючі, передбачені законодавством ( в тому числі за престижність 20 %), та виплату допомоги на оздоровлення в розмірі посадового окладу всім працівникам освітніх установ та виплата щорічної грошової винагороди до Дня працівників освіти та премій ; придбання продуктів харчування – 894,25 тис.грн., або 5,3 %, оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 662,0 тис.грн., або 3,9 %.    

За рахунок асигнувань, передбачених по бюджету сільської територіальної громади будуть утримуватися такі освітні заклади: опорний навчальний заклад « Шевченківський ліцей »  Шевченківської сільської ради, у складі якого також заклад дошкільної освіти « Калинка» та 2 дитячих садочка: у с. Будище та с. Тарасівка.  

За рахунок коштів освітньої субвенції будуть утримуватись 26,81 штатних одиниць, за рахунок власних доходів – 53,25 штатних одиниць. На протязі року відбулося зменшення  штатних одиниць у зв»язку із зміною погодинного навантаження педагогічних працівників.

 

 

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ТА СОЦІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

 

На соціальний захист та соціальне забезпечення видатки в бюджеті сільської територіальної громади заплановані  кошти у сумі 2 237,06 тис. грн..

 

В складі асигнувань по соціальному захисту передбачено видатки на: утримання центру надання соціальних послуг  в сумі 1 524,1 тис.грн. Дана сума забезпечує в повному обсязі виплати (посадовий оклад, надбавку за вислугу років, доплату до мінімальної , допомога на оздоровлення в розмірі посадового окладу, премія до Дня працівника соціальної сфери). Кількість штатних одиниць – 11,0 .

На інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення заплановані кошти у сумі 668,421 тис.грн., в тому числі: на виплату матеріальної допомоги на лікування, допомога на поховання , одноразова допомога учасникам АТО , матеріальна допомога мобілізованим, допомога матерям  загиблих воїнів ,постраждалим від стихійного лиха . Кошти передбачені в рамках Програми соціального захисту населення Шевченківської сільської ради «Турбота» на 2024-2025 роки та Програми підтримки військовослужбовців, учасників бойових дій, потерпілих внаслідок російської агресії та війни в Україні, зареєстрованих на території Шевченківської сільської територіальної громади, а також їх рідних, на 2024-2025 роки.

 На оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи) в рамках затвердженої Програми  – 20,0 тис.грн.

Надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв»язку – 1,1 тис.грн.

На пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 15,393 тис.грн. (за рахунок надходження коштів з обласного бюджету по коду доходів 41053900)

На поховання  учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни – 6,012 тис.грн. .(за рахунок надходження коштів з обласного бюджету по коду доходів 41053900)

Компенсаційні виплати особам з інвалідністю на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів, мотоколясок і на транспортне обслуговування – 2,034 тис.грн..(за рахунок надходження коштів з обласного бюджету по коду доходів 41053900)

 

КУЛЬТУРА

 

Видатки на утримання Центру культури та дозвілля територіальної громади по загальному фонду заплановані  кошти в сумі  2 381,4  тис.грн. З бюджету об’єднаної територіальної громади утримуватимуться  СБК с.Шевченкове, с.Будище, с.Тарасівка, с.Боровикове, с.Юркове клуб с.Пединівка, сільські бібліотеки  с.Шевченкове, с.Будище, с.Тарасівка, с.Пединівка, с. Боровикове, с.Юркове .   У склад Центру культури та дозвілля  входять 5 будинків культури, 1 сільський клуб, 6 бібліотек, оптимізація закладів культури під час приєднання не проводилася ,скорочення штатних одиниць не було. Кількість штатних одиниць на кінець 2023 року – 16,75.  

На заробітну плату з нарахуваннями передбачені асигнування у сумі 2 289,0 тис.грн, що передбачає виплату всіх передбачених законодавством складових заробітної плати на виплату допомоги на оздоровлення в розмірі посадового окладу всім працюючим,                                                    а також премії з нагоди Всеукраїнського дня працівників культури, в повному обсязі затверджено кошти на  оплату  енергоносіїв  55,0 тис.грн., з них на опалату електороенергії передбачено 55,0 тис.грн.,  інші видатки в сумі 32,0 тис.грн., необхідні для забезпечення  діяльності установ культури.

 

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА ТА СПОРТ

 

Обсяг видатків на фізичну культуру і спорт  визначено в сумі 10,0 тис.грн. ,які планується спрямувати на виконання заходів             Програми розвитку фізичної культури і спорту в Шевченківській сільській раді на 2024 – 2025 роки, затвердженої рішенням сесії від 21.12.2023 № 34-5/VIII.

 

ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО

Видатки на утримання житлово-комунального господарства об’єднаної територіальної громади заплановані у сумі  2 771,6  тис.грн.

На заробітну плату з нарахуваннями передбачені асигнування у сумі 379,6 тис.грн. ( по благоустрою будуть працювати 4 особи по старостинських округах в весняно-літній період),на   оплату  електроенергії - 55,0 тис.грн. (вуличне освітлення), 2 100,0 тис.грн. планується передати комунальному господарству «Добробут» с.Шевченкового на виконання  Програми  фінансової підтримки комунального підприємства «Добробут» на 2023-2024 роки та Програми функціонування та розвитку системи цивільного захисту, забезпечення пожежної безпеки на 2023-2024 роки. Для  комунального господарства : заробітна плата – 715 000,00 грн., нарахування на заробітну плату  - 157 300,00 грн., предмети, матеріали, обладнання та інвентар ( в.т.ч. пальне та запчастини) – 614 700,00 грн., оплата послуг (крім комунальних) – 13 000,00 грн. Разом –1 500,00 тис.грн.

Для пожежної команди : заробітна плата – 437 000,00 грн., нарахування на заробітну плату – 96 140,00 грн., предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 53,860 грн., оплата послуг (крім комунальних) -  13 000,00 грн. Разом – 600 000,00 грн.

 

ІНШІ ПРОГРАМИ ТА ЗАХОДИ,ПОВ»ЯЗАНІ З ЕКОНОМІЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ

 

На інші програми та заходи, пов'язані з економічною діяльністю передбачено кошти у сумі 860,301 тис.грн.   на реалізацію наступних  програм :

Програма розвитку земельних відносин та охорони земель Шевченківської сільської ради на 2023-2024 роки у сумі 153,201 тис.грн.

            Програма утримання та ремонту автомобільних доріг загального користування у тому числі місцевого значення та вулиць і доріг комунальної власності Шевченківської сільської ради на 2023-2024 роки у сумі 600,0 тис.грн.

 

           На заходи та роботи з територіальної оборони у бюджеті громади передбачено кошти в сумі 100,0 тис.грн.

           На заходи з організації  рятування на водах згідно затвердженої програми – 6,0 тис.грн.

           За рахунок надходжень екологічного податку у 2024 році буде профінансовано придбання зелених однорічних насаджень на суму 1,1 тис.грн.

 

РЕЗЕРВНИЙ ФОНД

Рішенням про  бюджет об’єднаної територіальної громади передбачений резервний фонд у розмірі 2 відсотків від загального фонду громади  в сумі 741,253 тис.грн..

 

ФІНАНСУВАННЯ ЗАГАЛЬНОГО ФОНДУ

 

Рішенням про  бюджет сільської територіальної громади встановлено розмір оборотної касової готівки бюджету  територіальної громади в розмірі 0,2 відсотка обсягу видатків  загального фонду (за вирахуванням міжбюджетних трансфертів, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету) у сумі 74,125 тис.грн. Планується залишок коштів на рахунку бюджету сільської територіальної громади станом на 01.01.2024 року використати відповідно до Закону України від 08.11.2023 №3428-IX « Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо забезпечення підтримки обороноздатності держави та розвитку оборонно-промислового комплексу України». Передачі коштів із загального до спеціального фонду не заплановано, капітальні видатки відсутні.

 

СПЕЦІАЛЬНИЙ ФОНД

 

Обсяг видаткової частини спеціального фонду бюджету сільської територіальної громади визначено у сумі 176,0 тис.грн. Видаткову частину спеціального фонду сформовано за рахунок таких надходжень:

 надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю – 87,0 тис.грн.

надходження від плати за оренду майна бюджетних установ, що здійснюється відповідно до Закону України «Про оренду державного та комунального майна» - 47,9 тис.грн.

            надходжень до цільового фонду - у сумі  40,0 тис.грн.

            кошти екологічного податку – 1,1 тис.грн.

 

ВЛАСНІ НАДХОДЖЕННЯ БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВ

Видатки бюджетних установ і закладів за рахунок їх власних надходжень у сумі 134,9 тис.грн. сформовані за рахунок надходжень бюджетних установ від оплати послуг, що надаються бюджетними установами згідно з функціональними повноваженнями – 87,0 тис.грн., плати за оренду майна бюджетних установ – 47,9 тис.грн. Власні надходження – це кошти, які надходять як батьківська плата  і використовуються на придбання продуктів харчування (15,0 тис.грн. – по дошкільних закладах освіти, 30,0 тис.грн. – по закладах загальної середньої освіти). Плата за оренду майна бюджетних установ використовується по тих кодах програмної класифікації, майно яких здається в оренду. По Центру культури та дозвілля кошти в сумі 5,4 тис.грн. буде використано на придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря. По закладах загальної середньої освіти 36,0 тис.грн. заплановано на придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря для потреб установ.

ЦІЛЬОВИЙ ФОНД СІЛЬСЬКОЇ  РАДИ

            За рахунок надходжень до цільового фонду сільської територіальної громади передбачені видатки у сумі  40,0 тис.грн. згідно Положення про цільовий фонд Шевченківської сільської ради (10,0 тис.грн.- придбання предметів, матеріалів,обладнання та інвентаря, 20,0 тис.грн. – оплата послуг (крім комунальних), 10,0 тис.грн.- інші видатки згідно з Положенням про цільовий фонд Шевченківської сільської ради.

 

 

РОЗПОДІЛ МІЖБЮДЖЕТНИХ ТРАНСФЕРТІВ

 

           

Із бюджету Шевченківської сільської територіальної громади передбачені  інші субвенції до бюджету Звенигородської міської територіальної громади за загальним фондом у сумі 2 037,616 тис.грн., в тому числі :

Інклюзивно-ресурсному центру Звенигородської міської ради – 3,5 тис.грн. – за проведення обстеження дітей з особливими освітніми потребами;

370,0 тис.грн. Звенигородській БЛІЛ - на оплату комунальних послуг  350,0 тис.грн. та 20,0 тис.грн. на оплату пільгових медикаментів ( в рамках Програми розвитку медицини в сільській місцевості Шевченківської сільської ради на 2023-2024 роки);

30,0 тис.грн. Трудовому архіву Звенигородської міської ради на заробітну плату співробітникам архіву та в рамках Програми підтримки та розвитку Трудового архіву на 2023-2024 роки;

1 634,116 тис.грн. КНП «Звенигородський центр первинної медико-санітарної допомоги» Звенигородської районної ради на співфінансування Фапів та амбулаторії  Шевченківської громади у 2023 році та до моменту створення НКП «Шевченківська амбулаторія загальної практики сімейної медицини»  ( заробітна плата  – 1 219,2 тис.грн., нарахування на заробітну плату – 288,156 тис.грн.,  пільгові медикаменти – 70,0 тис.грн., придбання медикаментів та перев»язувальних засобів – 52,56 тис.грн., туберкулін – 4,2 тис.грн.)

 

 

 

Начальник фінансового відділу                                               Леся ХАМКО

 

 

Додатки до бюджету Шевченківської територіальної громади на 2024 рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь