Шевченківська громада
Черкаська область, Звенигородський район

Звіт про виконання бюджету Шевченківської сільської територіальної громади за 2023 рік

Дата: 15.02.2024 11:20
Кількість переглядів: 73

 

Звіт

про виконання бюджету

Шевченківської сільської територіальної громади

за 2023 рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснювальна записка до звіту про виконання місцевого бюджету Шевченківської сільської територіальної громади, с.Шевченкове  Звенигородського району, за 2023 рік

І. Загальна характеристика виконання бюджету

На виконання вимог пункту 4 статті 80 Бюджетного Кодексу України  подається звіт про виконання бюджету Шевченківської сільської територіальної громади за 2023 рік.

Шевченківська сільська територіальна громада утворена у грудні 2019 року в рамках адміністративно-територіальної реформи, входить до складу Звенигородського району Черкаської області. До складу Шевченківської громади  входять села Шевченкове, Пединівка, Будище, Тарасівка, Боровикове та Юркове, у яких налічується 2760 дворів,з яких 250 пустуючих, кількість населення 4105 осіб  станом на 01 січня 2024 року.

 Площа території Шевченківської територіальної громади становить  14012 га., в тому числі земель сільськогосподарського призначення – 10127 га.

   

Дохідна частина бюджету по загальному фонду бюджету громади виконана на 108,83 %, в тому числі по власних доходах на 117,3 % до уточненого плану. Видаткова частина  бюджету виконана на 82,25%.

        Основним наповненням дохідної частини бюджету є податок та збір на доходи фізичних осіб, місцеві податки та збори, що сплачуються ( перераховуються)  згідно з Податковим  кодексом України та податкові надходження від підприємств та фізичних осіб. З них податок на доходи складає – 14 155 698,35 грн.(59,96 %) та податок на майно – 4 565 261,41 грн. (19,34 %),єдиний податок – 4 149 450,16 грн.(17,58 %)  в загальній сумі виконання плану по власних надходженнях.

Фінансування місцевого бюджету на протязі року здійснювалось за рахунок залишку коштів, що склався на 01 січня 2023 року в загальній сумі 9 847 040,00 грн., в тому числі власні кошти – 8 438 158,00 грн., залишок коштів дотації з місцевого бюджетуна здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров»я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 400 000,00 грн., залишок дотації з місцевого бюджету на проведення розрахунків протягом опалювального періоду за комунальні послуги та енргоносії, які споживаються установами, організаціями, підприємствами, що утримуються за рахунок відповідних місцевих  бюджетів за рахунок відповідної  додаткової дотації з державного бюджету – 999 100,00 грн., залишок субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами  за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 9 782,00 грн.  Залишок нерозподілених коштів склав 3 832 756,43 грн.

Кредитування місцевого бюджету у 2023 році не планувалось .

          Пріоритетними у виконанні видаткової частини місцевих бюджетів у 2023 році, а особливо під час воєнного стану залишалися питання своєчасної виплати заробітної плати у бюджетній сфері, проведення розрахунків за спожиті бюджетними установами енергоносії та комунальні послуги, забезпечення інших виплат соціального спрямування, фінансування створення резерву продуктів харчування в громаді. Жодна з установ, що фінансуються з бюджету громади, не була переведена на простій , заробітна плата та всі обов»язкові виплати виплачено в повному обсязі, заборгованість по захищених статтях бюджету відсутня. Видатки на виконання заходів, пов»язаних з військовою агресією російської федерації проти України склали  2 296 903,20 грн.,  в тому числі на заходи з тероборони – 436 605,00 тис.грн.( в т.ч. як субвенція іншому иясцевому бюджету – 400 000,00 грн.), підтримка  інших сил безпеки – 65 000,00 грн., грошова допомога військовослужбовцям та членам їх сімей – 448 500,00 грн., капітальний ремонт укриття – 1 078 098,20 грн., підтримка інших територій України, які постраждали внаслідок військової агресії – 268 700,00 грн. За минулий рік із загального фонду місцевого бюджету на заробітну плату з нарахуваннями спрямовано  19 611 683,43 грн. ( 58,4 % від загальної суми видатків), на придбання продуктів харчування – 687 357,17 грн. (2,05 % ),  на енергоносії використано коштів на загальну суму 2 811 948,10 грн.( 8,4 %).  Станом на 1 січня 2024 року   кредиторська заборгованість по загальному та спеціальному фонду бюджету відсутня.

 

ІІ. Показники економічного розвитку регіону

Сільське господарство. Виробництво культур зернових і зернобобових у сільськогосподарських підприємствах в порівнянні з відповідним періодом 2022 року збільшилось на 5,8 відсотків, урожайність склала 58,6 ц з 1 га зібраної площі. Виробництво соняшнику у сільськогосподарських підприємствах  в порівнянні з відповідним періодом 2022 року зменшилось на 2,4 відсотка, урожайність склала 28,3 ц з 1 га зібраної площі. Виробництво продукції тваринництва у сільськогосподарських підприємствах  в порівнянні з відповідним періодом 2022 року зменшилось:

-м’яса на 3,4 відсотка (реалізація на забій сільськогосподарських тварин у живій масі);

-молока на 2,4 відсотка.

Кількість сільськогосподарських тварин у сільськогосподарських підприємствах в порівнянні з відповідним періодом 2022 року:

  • на 6,0 відс. зменшилось поголів`я  великої рогатої худоби;
  • на 2,4 відс. зменшилось поголів`я свиней.

 

Заробітна плата.  У  2023 році розмір середньомісячної номінальної заробітної плати  штатних працівників підприємств, установ та організацій ( з кількістю працюючих 10 осіб і більше)  становив 12890,00 грн і порівняно з відповідним періодом минулого року зріс на 17,8 відсотка. Заборгованості із виплати заробітної плати  немає.    

Зайнятість та безробіття. Чисельність безробітних, що перебували на обліку в центрі зайнятості та скористались послугами служби зайнятості протягом  2023 року склала 35 осіб, з них 55 % – жінки, 20,2 % становить молодь, віком до 35 років. 

Станом на 01.01.2024 чисельність безробітних становить 26 осіб.  Протягом  2023 року в центрі зайнятості було зареєстровано 38 вакансій, з них 29 вакансії укомплектовано, таким чином рівень укомплектування становить 76,0 %.

Демографічна ситуація.  Упродовж  2023 року чисельність наявного населення зменшилась  і на 1 січня  2024 року становила 4105 осіб , внутрішньо переміщених осіб зареєстровано 624 особи, станом на кінець 2023 року вибуло 465 осіб,  проживають на те6риторії громади станом на тепер 159 осіб.

Основні бюджетоутворюючі підприємства сплатили  податків до бюджету громади:

  • СТОВ агрофірма «АгроРось» - 4 978 999,44 грн.
  • ТОВ НВФ «Урожай» - 3 520 543,06 грн.
  • Шевченківська філія СТОВ «Агрофірма Корсунь» - 3 225 768,24 грн.
  • Агрофірма «Корсунь» - 2 321 448,81 грн.
  • Сільськогосподарський виробничий кооператив – 1 655 431,39 грн.

Установи, від яких надійшло найбільше податку на доходи фізичних осіб із заробітної плати

  • Виконком Шевченківської сільської ради – 2 817 422,33 грн.
  • Шевченківська СЗШІ- 2 311 368,64 грн.
  • ВСП Шевченківський коледж УНУС – 1 834 567,77 грн.
  • Будищенський психоневрологічний диспансер – 1 592 935,65 грн.

ІІІ. Доходи 

         Виконання дохідної частини бюджету  Шевченківської сільської територіальної громади за 2023 рік по загальному фонду без урахування трансфертів становить 117,30 %. При плані – 20 126 400,00  грн., фактично надійшло – 23 607 780,09  грн.,  понад план отримано  коштів в сумі 3 481 380,09  грн.

          Основним джерелом наповнення бюджету  є податок та збір на доходи фізичних осіб . Так,фактичні надходження цього податку становлять 14 155 698,35 грн., що  становить 119,17 %  від планових призначень (+ 2 277 098,35 грн.) .   

          В структурі платежів податку та збору на доходи фізичних осіб найбільшу питому вагу  займає  податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами,із доходів платника податку у вигляді заробітної плати – 55,8 % (7 899 841,43 грн.), 43 % - (6 088 588,85 грн.) – податок на доходи фізичних осіб ,що сплачується податковими агентами із доходів платника податку інших ніж заробітна плата, податок на доходи фізичних осіб, що сплачується  фізичними особами за результатами річного декларування – 0,6 % (84 426,90 грн.), податок на доходи фізичних осіб у вигляді мінімального податкового зобов»язання, що підлягає сплаті фізичними особами – 82 841,17 грн. (0,6 % ) .Найбільш вагомими платниками податків є: СТОВ агрофірма «агроРось»,ТОВ НВФ «Урожай», виконком Шевченківськї с/ради , Шевченківська філія СТОВ «Агрофірма Корсунь» , Агрофірма «Корсунь» , Шевченківська   СЗШІ з ПВПГЕП ЧОР , ВСП Шевченківський коледж УНУС .

Рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів

По коду доходів 13010100 «Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування   надійшло коштів в сумі 43 779,56 грн.

По коду доходів 13010200 «Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів ( крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої  в порядку рубок  головного користування )» надійшло коштів в сумі 43 779,56 грн.  надійшло коштів в сумі 11 899,84 грн.  при плані 10 500,00 грн., відсоток виконання 113,33.

Рентна плата та плата за користування надрами загальнодержавного значення

По коду доходів 13030100 «  Рентна плата за користування надрами для видобування інших корисних копалин загальнодержавного значення » надійшло коштів у сумі 262,62 грн. 

Внутрішні податки на товари та послуги

По коду доходів 14040100 «Акцизний податок з реалізації виробниками та/або  імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, що оподатковується згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1  статті 213 Податкового кодексу України  надійшло коштів  у сумі  465 415,20 грн. при плані 48000 грн., що становить  969,61 % виконання (+417 415,20 грн.). Значне перевиконання стало можливим, тому що на протязі року відкрилося два великі торгівельні заклади на території громади.

По коду доходів 14040200 «Акцизний податок з реалізації cуб»єктами господарювання  роздрібної торгівлі підакцизних товарів (крім тих,що оподатковуються згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України)  надійшло коштів  у сумі  178 238,00 грн. при плані 42000 грн., що становить  424,38 % виконання (+136 238,00 грн.).

         Відповідно до вимог ст.10 Податкового кодексу України до місцевих податків належать : податок на майно, єдиний податок ,збір за паркування транспортних засобів та туристичний збір. Фактичні надходження місцевих податків та зборів за 2023 рік складає 8 714 711,57 грн., що становить 106,98 % до планових призначень (+ 568411,57 грн.)

                                 Аналіз надходжень місцевих податків та зборів

 

Назва податку

Затверджено на 2023 рік,грн.

Фактичні надходження за 2023 рік,грн.

Виконання,%

Місцеві податки та збори:

 

4 351 300,00

4 746 110,03

 

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об»єктів житлової нерухомості

10 000,00

15 667,91

156,68

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об»єктів нежитлової нерухомості

110 900,00

375 276,55

339,39

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об»єктів нежитлової нерухомості

180 000,00

205 715,41

114,29

Єдиний податок з юридичних осіб

400,00

2 150,00

537,50

Єдиний податок з фізичних осіб

1 300 000,00

1 449 391,69

111,49

Єдиний податок з  сільськогосподарських  товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній  податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків

2 750 000,00

2 697 908,47

98,11

Аналіз надходження плати за землю

Назва податку

Затверджено на 2023 рік, грн.

Фактичні надходження за 2023 рік,грн.

Виконання,%

Податки на землю

3478030,00

4135875,45

118,91

Земельний податок з юридичних осіб

180000,00

48 214,48

26,79

Орендна плата з юридичних осіб

2 800 000,00

2 998 926,83

107,10

Земельний податок з фізичних осіб

450000,00

554 526,99

123,23

Орендна плата з фізичних осіб

365 000,00

366 933,24

100,53

Неподаткових надходжень до загального фонду бюджету надійшло 37 774,95 грн. при плані 1000,00 грн. ( 377,49 % до плану) , а саме:

-по коду 21081500 « Штрафні санкції, що застососуються відповідно до Закону України « Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального»  надійшло 13 600,00 грн.

-по коду 21081100 « Адміністративні штрафи та санкції» на дійшло 3 961,00 грн.

-по коду 22012500 « Плата за надання інших адміністративних послуг»   надійшло 13 664,61 грн.

-по коду 22090100 « Державне мито, що сплачується  за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за  оформлення документів на спадщину і дарування»  надійшло 81,80 грн. 

-по коду 22130000 « Орендна плата за водні об»єкти (їх частини), що надаються в користування на умовах оренди Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, районними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями, місцевими радами» надійшло коштів у сумі 6 467,54 грн.

План доходів по спеціальному фонду бюджету виконаний на 415,71% (уточнений річний план  192 052,00 грн., фактично надійшло – 798 385,72  грн., понад план отримано 606 333,72 грн. Перевиконання виникло за рахунок надходження коштів благодійних внесків, грантів та дарунків в сумі 479 765,00 грн. , одержання кошів від центру зайнятості на співфінансування робіт по благоустрою в сумі 118 416,32 грн.

19010000 Екологічний податок –  надійшло – 1 465,44  грн. при планових показниках 1 580,00 грн., відсоток виконання 92,75, в т.ч.:

19010100 «Екологічний податок,який справляється за викиди в атмсферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (за винятком викидів в атмосферне повітря двоокису вуглецю) » - надійшло – 475,42  грн.;

19010300 «Надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах, крім розміщення окремих видів відходів як  вторинної сировини» - 990,02 грн.

25000000 Власні надходження бюджетних установ – 594.58%  (план – 126 500,00  грн., надійшло – 752 128,28 грн., перевиконання – 625 648,28  грн.) в т.ч.:

25010100 Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю (батьківська плата за харчування дітей) – відсоток виконання  120,75% (план –88 000 грн., фактично надійшло – 106 264,18  грн.) . Перевиконання за рахунок здорожчання продуктів харчування та відповідно збільшено батьківську плату.

25010300 Плата за оренду майна бюджетних установ – 123,90% (план 38 500 грн.., надійшло – 47 702,78  грн., перевиконання  9 202,78 грн.) Перевиконання внаслідок підписання договору  з мобільним оператором на оренду майна.   

25020000 Інші джерела власних надходжень бюджетних установ 

25020100 Благодійні внески, гранти та дарунки – 479 765,00 грн. (  37 600,00 грн.-електрообігрівачі, 51 600,00 грн.- електрогенератори, рюкзаки, книги, канцелярські товари, дитяча спортивна форма – 193 737,17 грн., плита електрична та шафа – 73 140,00 грн., 31 687,83 грн. – отримано книги, 92 000,00 грн. – отримано маски респіраторні.

25020200  Кошти, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщення на них інших об’єктів нерухомого майна, що перебувають у приватній власності фізичних або юридичних осіб – отримано 118 416,32 грн.Кошти надійшли від центра зайнятості на співфінансування виконання громадських робіт .

 50110000 Цільові фонди,утворені  Верховною Радою Автономної Республіки Крим,органами місцевого самоврядування  та місцевими органами виконавчої влади – відсоток виконання 61,6 % (план 50000,00 грн.,фактичне надходження  30 800,00 грн.) Зменшення надходжень пояснюється зменшенням кількості працездатного населення, які сплачують кошти до цільового фонду, збільшується з кожним роком кількість пустуючих дворів . Крім того, кошти ,які надходять до цільового фонду – не обов»язкова плата , примусити людей неможливо.

Крім того, на спеціальний фонд бюджету громади надійшла субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої      субвенції – 13 972,00 грн.

Власні надходження бюджетних установ за 2023 рік зменшились у порівнянні з надходженнями  2022 року на  суму 2 230 709,78 грн. тому,що у грудні 2022 року було прийнято на баланс від Департаменту  будівництва Черкаської ОДА  вартість виконаних робіт по об»єкту  « Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул.Бондарівській,8 – капітальний ремонт» на суму 2 385 725,68 грн. згідно акту прийому-передачі завершеного будівництвом об»єкту. Ця сума і вплинула на разове збільшення власних надходжень.

Надходження  офіційних трансфертів з бюджетів інших рівнів у рішенні сільського бюджету визначено в обсягах відповідно Закону України « Про державний бюджет на 2024 рік».  

 Використання освітньої субвенції спрямовані виключно на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників  закладів надання загальної середньої освіти.

 Загальний обсяг трансфертів від органів державного управління до бюджету Шевченківської сільської територіальної громади склалає  20 903 576,10 грн. по загальному фонду.З них :

Базова дотація  (код 41020100)– 10 198 900,00 грн.

Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам (код 41033900) -  7 087 000,00 грн.

Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров»я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету –( код 41040200) – 228 800,00 грн.

Додаткова дотація  з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв»язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації  ( код доходів 41021400) – 938 300,00 грн. ( надішло на 143 200,00 грн. більше, ніж враховано у плані на 2023 рік, так як ці кошти надійшли у кінці грудня ).

 Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок  відповідної субвенції з державного бюджету (код 41051200) надійшла в сумі 6 835,00 грн. ;

Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам  з особливими освітніми потребами, що утворився на початок бюджетного періоду  ( код доходів 41051700) – 2 304,00 грн

 Інші субвенції з місцевого бюджету ( код 41053900) – 237 137,10 грн. надійшло при уточненому річному плані 248 051,00 грн. Надходження складає 95,60 % , так як деякі види цієї субвенції надходять згідно фактично замовлених коштів, а не згідно розпису.

Субвенція з місцевого бюджету на придбання шкільних автобусів за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 2 205 000,00 грн. надійшло, використано 2 204 300,00 грн., 700,00 грн. повернуто.

Аналізуючи динаміку надходження податків до бюджету за 2022-2023 роки, можна відмітити, що обсяг доходів збільшився по основних бюджетонаповнюючих податках:

-11010000 « Податок та збір на доходи фізичних осіб» - у 2023 році надходження збільшились на 1 671 659,84 грн. або на 13,4 %.

-13000000 « Рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів» - збільшилась на 45 555,28 грн. або на 438,6 %.

-1400000 « Внутрішні податки на товари та послуги» - збільшились на 529 328,14 грн. або на 463,0 %.

-18000000 « Місцеві податки та збори, що сплачуються (перераховуються) згідно з  Податковим кодексом України – збільшились на 246 988,37 грн. або на 2,9 %.

-2000000 « Неподаткові надходження»  - збільшились на 8 163,32 грн. або на 27,6 %.

 

 ІV. Видатки та заборгованість.

 Видатки сільського бюджету на 2023 рік заплановано у відповідності до статей 89 та 91 Бюджетного кодексу Україн з урахуванням  економного, ефективного використання бюджетних коштів, пріоритетного спрямування коштів на  захищені статті видатків в повному обсязі та забезпечення функціонування мережі закладів та чисельності працівників бюджетної сфери.

Відсоток виконання бюджету Шевченківської сільської територіальної громади по видатках за 2023 рік по загальному фонду становить 82,25 % (план – 40 834 589,00 грн., фактично витрачено 33 588 139,27 грн., залишок коштористних призначень  склав – 7 246 449,73 грн.). Виконання бюджету по спеціальному фонду бюджету становить – 96,97 % (план – 10 056 516,50 грн., фактично використано 9 751 388,95 грн., залишок кошторисних призначень склав – 305 127,55 грн.).

        У сумі видатків загального фонду сільського бюджету за 2023 рік 55,15 %, або 18 524 294,26  грн. до загального обсягу  складають видатки соціального спрямування, з них видатки на освіту – 42,75 %, або 14 380 979,28 грн., соціальний захист – 6,1 %, або 2 042 412,75 грн. та культуру – 6,3 % або 2 100 902,23 грн. Видатки на виконання заходів, пов»язаних з військовою агресією російської федерації проти України склали  2 296 903,20 грн. або 6,8 %.

Державне управління 

Видатки за даним напрямом  видатків включають видатки на утимання двох головних розпорядників коштів – виконавчого комітету та фінансового відділу Шевченківської сільської ради .

 Видатки бюджету на утримання  органів місцевого самоврядування за 2023 рік  виконані на 83,83 %  ( план – 8 553 950,00  грн., використано – 7 170 726,90 грн., залишок  асигнувань – 1 383 223,10 грн.)

На початок 2023 року затверджено структуру виконавчих органів ради,загальну  чисельність  апарату ради в кількості 43,0  штатних одиниць, з них 39,0 штатні одиці по виконавчому комітету та 4,0 штатні одиниці по фінансовому відділу. Фактично зайнятих посад – 34,0, з низ 3,0 –по фінансовому та 31,0 – по виконавчому комітету.Штатна чисельність збільшилася з 01 вересня 2023 року   згідно рішення сесії сільської ради від 28.08.2023 року № 31-8/VIII . До штатного розпису додалась 1,0 штатна одиниця  спеціаліста з безпеки в освітньому середовищі. На кінець року штатна чисельність склала 44,0 штатних одиниць, з них фактично зайнятих 35,0 , вакантних – 9,0 ( заступник сільського голови, державний реєстратор,  головний спеціаліст у ЦНАПі (земельні питання) , спеціаліст з обслуговування комп»ютерної техніки , головний спеціаліст ( видатки),  водій та 3,0 кочегари.

           Виплата заробітної плати з нарахуваннями проводилась з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 року № 268 “Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів” (із змінами  та доповненнями) та  наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України від 23.03.2021 року № 609 “Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів” (із змінами  та доповненнями),з урахуванням Положення про преміювання  та з  врахуванням  встановленої  мінімальної заробітної плати у 2023 році.

На заробітну плату з нарахуваннями у  2023 році використано  6 267 946,16 грн.                        ( 5 584 888,07 грн. по апарату виконавчого комітету, 683 058,09 грн.-фінансовий відділ) при планових затверджених показниках  6 975 550,00 грн. або 89,86 %. Економія коштів пояснюється наявністю вакантних посад, відпустками за власний рахунок , оплатою  довготривалих лікарняних листків.

По КЕКВ 2111 «Заробітна плата» використано кошти на :

- оклади –  2 191 833,84 грн.;

- надбавку  за ранг державним службовцям – 93 031,12 грн.;

- надбавку  за вислугу років – 320 906,08 грн.;

- надбавка за високі досягнення праці або виконання особлив  важливої роботи,за складнчсть, напруженість у роботі, особливий характер роботи, інтенсивність праці – 93 398,41 грн.

- доплата за виконання обов»язків тимчасово відсутнього працівника – 24 340,91 грн.

 -  матеріальну допомогу на оздоровлення –  324 528,10 грн.;

 -  матеріальну допомогу на вирішення соціально-побутових питань – 280 068,13 грн.;

-  премію – 1 547 679,28  грн.;

- одноразова грошова винагорода – 53 680,00 грн.

- доплата до мінімальної заробітної плати – 225 339,73 грн.;

- за роботу в нічний час – 3 914,42 грн.

По КЕКВ 2120 «Нарахування на заробітну плату» виконані на 88,21 % (план – 1 257 510,00 грн., фактично використано – 1 109 226,14 грн., залишок – 148 283,86 грн.)

 Нарахування на оплату праці становлять  менше 22%  в зв’язку з тим, що  на протязі року були лікарняні, які виплачувалися за рахунок коштів фонду соціального страхування та за рахунок сплати Єдиного соціального внеску в розмірі 8,41% за осіб з інвалідністю.

 По КЕКВ 2210 “Предмети, матеріали, обладнання та інвентар” видатки виконані на 59,3 % (план – 448 750,00 грн., фактично використано – 266 031,35 грн., залишок – 182 718,65 грн.) Кошти витрачено на придбання: пальне для автомобіля,канцтоварів , запасних частин , пального , будівельних матеріалів , господарчих товарів , електротоварів,  передплата періодичних видань, вогнегасники, тощо.

По КЕКВ 2240 “Оплата послуг (крім комунальних)”  видатки виконані на 38,4 % (план – 270 000,00 грн., фактично використано – 103 667,66 грн., залишок – 166 332,34 грн.). Кошти витрачено на послуги: ТО і заправка картриджів ,  програмне забезпечення , заміна приладів обліку, ремонт  автомобіля , оплата послуг зв»язку ).

По КЕКВ 2250 «Видатки на відрядження» при плані 22000,00 грн. використано кошів 10 275,80 грн. або 46,7 %

По КЕКВ 2270 «Оплата комунальних послуг» виконано  на 60,4 % (план – 780 000,00 грн., фактично використано – 471 140,61 грн., залишок – 308 859,39 грн.) , в тому числі :

 КЕКВ 2273 « Оплата  електроенергії» виконано на 48,92 % (план – 580 000,00 грн., фактично використано – 283 730,61 грн.)

КЕКВ 2275 « Оплата  інших енергоносіїв та інших комунальних послуг» – 93,7 % (план – 200 000,00 грн., фактично використано – 187 410,00 грн., залишок – 12 590,00 грн.).  

 По КЕКВ 2282 « Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку» виконано на 40,0 % ( план – 6 000,00 грн., фактично використано         –3 600,00 грн.

 По КЕКВ 2800 « Інші поточні видатки» використано 49 265,32 грн. при планових показниках 49 650,00 грн. або 99,23 % до плану. Кошти використано для сплати податків та зборів, членські внески до Асоціації ОТГ, виконавчий збір та штраф.

         Відповідно до  ст.13 Бюджетного кодексу України спеціальний фонд по органам місцевого самоврядування сформований за рахунок передачі коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду)” в сумі 83 080,00 грн.  по   КЕКВ 3110 “Придбання обладнання і предметів довгострокового користування” –  придбано комп»ютерну техніку.

Крім того, по інших джерелах власних надходжень згідно довідок про надходження в натуральній формі оприбуткована гуманітарна допомога в сумі 129 600,00 грн. (КЕКВ 2110 « Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» - 129 600,00 грн. , отримано маски респіраторні на суму 92 000,00 грн. та електрообігрівачі на суму 37 600,00 грн.).

Станом на 01.01.2024 року виникла  кредиторська заборгованість  відсутня.

 

Освіта 

          На протязі 2023 року по галузі освіта утримувалися такі загальноосвітні заклади: опорний навчальний заклад « Шевченківський ліцей» Шевченківської сільської ради, у складі якого також заклад дошкільної освіти  « Калинка»  та два дитячих садочки – у с.Будище та с. Тарасівка .

По галузі «Освіта» станом на 01.01.2023 року штатна чисельність становить  80,97 шт. од.,з них 33,22 штатні одиниці фінансувалися за рахунок коштів освітньої субвенції , 47,75 штатних одиниць – за рахунок власних коштів. У вересні 2023 року  згідно рішення сесії сільської ради від 28.08.2023 року № 31-7/VIII введено 1,0 штатну одиницю асистента вихователя  і на кінець року штатна чисельність становить 81,97 шт. од., в тому числі за рахунок коштів освітньої субвенції 33,22 шт.од., за рахунок власних коштів – 48,75 шт.од.

 Різниця на початок і кінець звітного періоду в кількості учнів шкіл та вихованців дошкільних навчальних закладів знаходиться в межах прибуття/вибуття дітей в заклади освіти.

      Уточнений план затвердженого кошторису звітного періоду складає  18 854 626,00 грн.,  в тому числі загального фонду бюджету – 9 482 813,00 грн., спеціального фонду –                  9 371 813,00 грн., в розрізі КПКВКМБ:

0211010 «Надання дошкільної освіти» – 1 479 350,00 грн., по загальному фонду – 1 416 350,0 грн., по спеціальному – 63 000,00 грн.

0211021 «Надання загальної середньої освіти  закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету » 15 040 741,00 грн., по загальному фонду – 8 784 900,00 грн., по спеціальному – 6 255 841,00 грн.

0211031 «Надання загальної середньої освіти  закладами загальної середньої освіти за рахунок освітньої субвенції » - 7 087 000,00 грн.

0211142 « Інші програми та заходи у сфері освіти » -  31 416,00 грн. по загальному фонду бюджету.

0211200 « Надання освіти за рахунок залишку  коштів за субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами на кінець бюджетного періоду» - 12 086,00 грн.

0211271 « Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам ( за спеціальним фондом державного бюджету) – 5 878,00 грн.               

  КПКВКМБ 0211010 « Надання дошкільної освіти» КЕКВ 2111, 2120  -  виконання становить  813 833,43 грн., що становить 81,27 % від запланованого. Залишок асигнувань  в сумі 187 566,57 грн.   пояснюється економією коштів у зв’язку з виплатою лікарняних за рахунок ФСС з ТВП .

КЕКВ 2230 «Продукти харчування» - виконання становить  95 872,39 грн. (54,17 %). Залишок асигнувань  у сумі 81 127,61 грн.відбулася внаслідок  зменшення діто-днів відвідування у зв»язку з хворобою дітей та збільшення кількості категорійних дітей.

КЕКВ 2273 «Оплата електроенергії» - виконання становить 97,27 % -64 539,29 грн. при плані 66 350,00 грн. . Залишок асигнувань становить лише 1 810,71 грн.

КЕКВ 2275 « Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг»- виконання становить 88,76 %, при плані 100 000,00 грн. використано 88 760,00 грн. на придбання дров.

КЕКВ 2282 « Окремі заходи по реалізації державних (регіональних)  програм, не віднесені до заходів розвитку » - виконання становить 98,29 % - 1 720,00 грн. при плані 1 750,00 грн.

По спеціальному фонду бюджету проведено видатки по КЕКВ 3132 « Капітальний ремонт інших об»єктів» в сумі 50 000,00 грн. ( придбано та встановлено твердопаливний котел у закладі дошкільної освіти с.Будище ), а також придбано продукти харчування на суму 13 000,00 грн. Отримано благодійну допомогу на суму 16 600,00 грн., а саме електрогенератор та згідно довідки про надходження в натуральній формі проведено касові видатки.

На протязі 2023 року штатна чисельність по дошкільним  закладам освіти громади залишалась без змін і становила 11,0 штатних одиниць як на початок так і на кінець року.

Станом на 01.01.2024 року  кредиторська та дебіторська заборгованість відсутня.

КПКВКМБ 0211021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної сердньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету » КЕКВ 2111, 2120  - виконання становить 94,26 %, (4 043 007,42 грн.) при планових показниках 4 289 200,00 грн. Залишок асигнувань  в сумі 246 192,58 грн. пояснюється економією коштів у зв’язку з відпустками за власний рахунок,виплатою лікарняних за рахунок ФСС з ТВП та нарахуванням податку із заробітної плати працюючим інвалідам за ставкою 8,41% .

КЕКВ 2230 «Продукти харчування» - виконання становить  591 484,78 грн. (76,32 %) при плані 775 000,00 грн. Залишок асигнувань  у сумі 183 515,22 грн.відбулася внаслідок  зменшення діто-днів відвідування у зв»язку з хворобами дітей та збільшення категорійних дітей.

КЕКВ 2273 «Оплата електроенергії» - виконання становить 96,53 % (399 268,75 грн.) при плані 413 600,00 грн. Залишок асигнувань  в сумі 14 331,25 грн.пояснюється економним використанням , впровадженням енергозберігаючих приладів .  

КЕКВ 2275 «Оплата інших енргоносіїв та інших комунальних послуг» - виконання становить 82,34 % - при планових призначеннях 1 979 100,00 грн. використано  1 629 685,00 грн. Залишок асигнувань у сумі 349 415,00 грн. утворився за рахунок зменшення загальної суми видатків внаслідок зменшення ціни за один кубометр при проведенні торгів .

КЕКВ 2282 « Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені д заходів розвитку»  - виконання становить 99,59 % або 11 950,96 грн. при плані 12 000,00 грн.

КЕКВ 2730 « Інші виплати населенню» - 57 506,40 грн. при планових показниках 62 000,00 грн. , відсоток виконання  92,75.

По спеціальному фонду бюджету профінансовано капітальних видатків на суму 9 178 979,78 грн.,  з них 1 078 978,20 грн. – капітальний ремонт укриття , 4 951 001,58 грн. – капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти « Калинка»  опорного навчального закладу, придбано шкільний автобус – 3 149 000,00 грн. ( 2204 300,00 грн.- субвенція з державного бюджету , 944 700,00 грн.- власні кошти). Крім того, згідно довідок про надходження в натуральній формі : рюкзаки, спортивний інвентар, гігієнічні набори, книги на суму 199 981,34  грн., плита електрична та шафа – 73 140,00 грн., генератор – 35 000,00 грн., всього на суму 308 121,34 грн . Ще за рахунок коштів спеціального фонду придбано матеріалів на суму 4 999,95 грн. та медикаментів на суму 4 172,60 грн.

 

Крім того , за рахунок коштів спеціального фонду бюджету придбано цифрову метеостанцію на загальну суму 19 850,00грн., з них 13 972,00 грн. – кошти , що надійшли з державного бюджету, 5 878,00 грн. – власні кошти.

Станом на 01.01.2024 року  кредиторська та дебіторська заборгованість відсутня.

0211031 «Надання загальної середньої освіти  закладами загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету» - 7 087 000,00 грн. Кошторисні призначення по даній програмній класифікації видатків передбачає виплату заробітної плати з нарахуваннями виключно педагогічним працівникам. Відсоток виконання 75,05  або 5 315 546,11 грн., залишок асигнувань 1 771 453,89 грн. За рахунок коштів освітньої субвенції утримувалось  33,22 штатніх одиниць. Фонд заробітної плати педагогічних працівників включає виплати окладу, надбавки за вислугу років, надбавка відповідно до постанови КМУ від 23.03..2011 № 373 в розмірі 20%, за заміну, перевірку зошитів, класне керівництво, гурткову роботу, премія до Дня працівників освіти, допомога на оздоровлення.

Заборгованість відсутня.

 0211200 « Надання  освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами» - відсоток виконання  100 або 6 835,00 грн. при плані 6 835,00 грн.  Кошти використані для оплати праці педагогів інклюзивного класу. Кредиторська заборгованість відсутня.

  0211210 « Надання  освіти за рахунок залишку коштів за субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами на кінець бюджетного періоду» використано кошти в сумі  12 086,00грн. , залишок відсутній.

0211271 « Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам ( за спеціальним фондом державного бюджету) використано кошти в сумі 5 878,00 грн., залишок відсутній.

      Працівниками  бухгалтерії здійснюється постійний контроль за станом дебіторської/кредиторської заборгованості. На постійній основі проводиться робота з керівниками освітніх закладів щодо недопущення заборгованості зі сплати батьківської плати  до бюджету.

Соціальний захист та соціальне забезпечення

        У 2019 році з  метою ефективної організації діяльності сільської ради у сфері соціального захисту населення та надання соціальних послуг, відповідно до  Постанови Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2015 р. № 1093 «Про внесення змін до Постанови КМУ від 29 грудня 2009 р. № 1417» , керуючись ст.25, ст,59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Шевчеківська сільська рада вирішила створити Центр надання ьсоціальних послуг», до складу якого входить 2 відділення : Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян,які не здатні до самообслуговування у зв»язку з похилим віком,хворобою,інвалідністю та відділення служби для дітей,сім»ї та молоді.

На соціальний захист та соціальне забезпечення  видатки в бюджеті громади заплановані в загальній сумі 2 301 261,00 грн. У складі  асигнувань по соціальному захисту передбачено видатки на :

  КТПКВКМБ  0213032

« Надання пільг окремим категоріям громадян з послуг оплати зв»язку»

Видатки виконанні на 50,00 % - використано 1 000,00 грн. при плані 2000,00 грн. Кошти переаховано згідно поданих документів заявником.

КТПКВКМБ  0213050

« Пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»

Це кошти субвенції з обласного бюджету . Уточнений план – 15393,00 грн., отримано 10 263,00 грн., використано коштів згідно поданих документів заявниками в сумі 10 148,75 грн. , відсоток виконання 65,93, залишок коштів в сумі 114,25 грн. повернуто.

КТПКВКМБ  0213090

« Видатки на поховання  учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни»

При планових показниках в сумі 5 624,00 грн. кошти не використовувались у 2023 році.

КТПКВКМБ  0213104

«Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян,які не здатні до самообслуговування у зв»язку з похилим віком,хворобою,інвалідністю»

Видатки виконанні на 98,46 % - використано 1 252 069,65 грн. при плані 1 271 610,00 грн.

 По КЕКВ 2111 «Заробітна плата» видатки виконані на 96,93 % (план – 1 025 000,00 грн., витрачено – 1 024 327,53 грн., залишок – 672,47 грн.).  

Заробітна плата виплачена в сумі – 1 024 327,53 грн. в т.ч.:

посадові оклади – 596 245,23 грн.;

доплата до мінімальної заробітної плати – 210 935,40 грн.;

надбавка за вислугу років – 62 699,80грн.;

оздоровлення – 49 658,60 грн.

премії  - 104 788,50 грн.

 Дебіторська та кредиторська заборгованість відсутня.

По спеціальному фонду за рахунок благодійних внесків отримано набори зимового одягу для немовлят на суму 2 391,66 грн.

Штатна чисельність працівників на початок та на кінець 2023 року становить 11,0 штатних одиниць.

 

КТПКВКМБ 0213140

«Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)» 

При початковому плані в сумі 40000,00 грн. фінансування на протязі року не відбулося. Кошти не використані у зв»зку з тим, що знайшлося бажаючих поїхати на оздоровлення по путівках.

КТПКВКМБ  0213171

« Компенсаційні виплати особам з інвалідністю на ремонт,технічне осблуговування автомобілів, мотоколясок і на транспортне обслуговування»

Це кошти субвенції з обласного бюджету . Уточнений план – 2 134,00 грн., використано 1 988,35 грн. , відсоток виконання 93,17. Повернуто невикористані кошти в сумі 0,65 грн.

КТПКВКМБ 021 3242

«Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення» 

Видатки виконані на 80,58 % (план – 964 500,00 грн., фактично використано –777 206,00 грн., залишок – 187 294,00 грн.). Кошти використані згідно затверджених  програм:

1.Програма соціального захисту населення Шевченківської ради «Турбота» на 2023-2024 роки (затверджена рішенням сесії с/ради від 22.12.2022 р. № 24 –1/VІІI). Кошти витрачені на матеріальну допомогу:

на  лікування   – 36 000,00 грн.(18 ос.по 2 000,00грн .);

на поховання  –4 000,00 грн. ( 2 ос. по 2 000,00 грн.);

одноразова допомога на поховання загиблого військового – 60 000,00грн.( 6 осіб по 10 000,00 грн.);

одноразова допомога на реабілітацію після поранення – 10 000,00 грн.( 1 особа);

придбання труни для поховання військового – 9 500,00грн.

одноразова допомога військовослужбовцям до Дня захисника  та захисниць України – 264 000,00 грн. ( 132 ос. по 2 000,00 грн.)

 грошова допомога для відшкодування вартості  проїзду на гемодіаліз – 16 000,00 грн.

подарункові набори дітям військовослужбовців ло Дня святого Миколая – 41 706,00 грн.

 2.Програма « Підтримки мобілізованих на території Шевченківської сільської територіальної громади на 2022-2023 роки» - виплачено 105 000,00 грн.- допомога на вирішення соціально-побутових питань мобілізованим, які отримували заробітну плату в установах, що фінансуються з місцевого бюджету .

3.225 000,00 грн. – кошти субвенції з обласного бюджету для виплати одноразової грошової допомоги членам сім»ї особи, що загинула,захищаючи Україну.

КТПКВКМБ  4000

 «Культура і мистецтво»

 

    «Центр культури та дозвілля»  Шевченківської сільської ради створений у 2019 році.

До складу Центру входить 12 установ, в тому числі: бібліотеки -6,  будинки культури – 5 сільський клуб – 1.

 Штатна чисельність в цілому по закладам культури  на початок та на кінець  2023 року складає 16,75 шт. од ., на протязі року не змінилася.

 Плановий обсяг видатків загального фонду по галузі «Культура і мистецтво» заплановано в сумі – 2370600,00 грн. 

Обсяг видатків спеціального фонду по галузі «Культура і мистецтво»  заплановано на 2022 рік у сумі 2500 грн.

КТПКВКМБ  0214060

«Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів»

        По загальному фонду на утримання Центру культури та дозвілля видатки виконані на 84,35 % (план – 2 490 800,00 грн., витрачено – 2 100 902,23 грн., залишок асигнувань – 389 897,77 грн.).

         На 2023 рік заробітна плата з нарахуваннями працівникам культури запланована згідно вимог чинного законодавства. По КЕКВ 2111 «Заробітна плата» видатки виконані на 93,20% (план –1 500 000,00 грн., витрачено – 1 397 946,47 грн., залишок – 102 053,53 грн.). Кошти не використані в зв’язку лікарняними та відпустками за власний рахунок.

Заробітна плата виплачена в сумі – 1 397 946,47 грн. в т.ч.:

посадові оклади – 891 688,50 грн.;

доплата до мінімальної заробітної плати – 242 592,60 грн.;

підвищення працівникам бібліотек згідно постанови КМУ від 30.09.2009 №1073 в розмірі 20 % - 72 515,40 грн.

надбавка за вислугу років – 82 913,80 грн.;

матеріальна допомога на оздоровлення –51 408,70 грн.

премія до Дня працівників культури – 56 827,47 грн.

По КЕКВ 2120 «Нарахування на заробітну плату» - 95,40 % (план – 402 000,00 грн., використано – 383 498,43 грн., залишок – 18 501,57 грн.). Відсоток нарахування на заробітну плату по установах культури становить 27,45 , тому що значна частина працівників працюють на половину ставки.

Штатна чисельність працівників на початок та на кінець року становить  16,75 штатних одиниць.

По КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» виконані на 72,11% (план – 48 000,00 грн., використано – 34 612,98 грн., залишок – 13 387,12 грн.).  

 По КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» - 54,52 % (план – 40 000,00 грн., використано – 218 079,00 грн., залишок – 181 921,00 грн.).

 По КЕКВ 2273 «Оплата електроенергії» - 61,33 % (план – 102 300,00 грн., використано – 62 740,45 грн., залишок – 39 559,55 грн.). Кошти не використані у зв»язку з економією по всіх статтях видатків.

По КЕКВ 2275 «Оплата інших енергоносіїв  та інших комунальних послуг» - 0 %  виконаня (план – 34 000,00 грн., використано –  0 грн.  Кошти на придбання дров не використані, забезпечення паливом відбувалося власними силами.

По спеціальному фонду бюджету по КТПКВКМБ  4060«Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів» профінансовано капітальні видатки на загальну суму 65 000,00 грн. ( придбання та встановлення твердопаливного котла в будинку культури с.Юркове) . По інших джерелах власних надходжень згідно довідки про надходження в натуральній формі поставлено на облік книги, отримані безоплатно на суму 23 052,00 грн. Крім того, придбано продукти харчування для проведення свята Кошиця в с.Тарасівка на суму 6 267,80 грн.

Станом на 01.01.2024 року  кредиторська заборгованість  відсутня.

                                                  Фізична культура і спорт

КТПКВКМБ  0215061

«Забезпечення діяльності місцевих центрів фізичного здоров»я населення «Спорт для всіх» та прведення фізкультурно-масових заходів серед населення регіону»

 

По загальному фонду  заплановано кошти в сумі  30 000,00 грн. На проязі року кошти не були використані.

Житлово-комунальне господарство

На житлово – комунальне господарство   на  2023 рік передбачено  3 117 694,50 грн. по загальному фонду бюджету громади.

Використано – 2 467 754,30 грн.,що становить 79,15 % до плану, не використано 649 940,20 грн.  

Видатки спрямовано на КТПКВКМБ  0216030«Організація благоустрою населених пунктів»

 По КЕКВ 2111 «Заробітна плата» видатки виконані на 72,56 % (план –147 400,00 грн., витрачено – 106 952,42 грн.,залишок 40 447,58 грн.).  .

По КЕКВ 2120 «Нарахування на заробітну плату» - 73,35% (план – 32 428,00 грн., використано – 23 785,90 грн., залишок – 8 642,10 грн.).  

По КЕКВ 2210 «Предмети,матеріали,обладнання та інвентар» видатки виконані на 85,28 % (план 1 387 866,50,00грн.,використано – 1 183 605,80 грн.,залишок – 204 260,70 грн.). Кошти використані на придбання  бензину,масла,запчастини до мотокоси, пісок, господарчі товари, придбано беззопилу та оприскувач для господарських потреб по для благоустрою територій сіл ТГ, закуплено баки для сміття в кількості 60 штук на суму  1 072 080,00 грн.

По КЕКВ 2240 «Оплата послуг,крім комунальних» ,оплачені послуги  по поточному ремонту та обслуговуванню вуличного освітлення, перевірку схеми включення та пломбування лічильників, підгортання сміттєзвалищ та інші роботи по благоустрою на суму 180 939,80 грн. при плані 300 000,00 грн., (залишок – 119 060,20 грн..), що становить 60,31 % до плану.

По КЕКВ 2273 «Оплата електроенергії» видатки виконані на  31,94 % (план 300 000,00 грн.,використано -95 814,00 грн., залишок асигнувань – 204 186,00 грн.). Кошти не використані повністю у зв»язку з тим, що вуличне освітлення включили лише  у травні 2023 року.  

По КЕКВ 2610 «Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам,організаціям) заплановано видатки в сумі 950 000,00 грн. Дана сума передбачена  комунальному підприємству «Добробут» , які фактично використали  876 656,38 грн. У КП «Добробут» працює  6,5 шт.одиниць. Кошти в сумі 638158,33 грн. використані на :

Заробітну плату – 461 384,31 грн.

Нарахування на з/плату – 101 792,77 грн.

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 313 119,30 грн.

Оплата послуг ( крім комунальних)  -  360,00 грн.

Крім того , по спеціальному фонду бюджету за КТПКВКМБ 0217670 « Внески до статутного капіталу суб»єктів господарювання»  профінансовано придбання  комунальним підприємством  навісного обладнання – грейферного обладнання та вилкового захвату на суму 133 000,00 грн.

У грудні 2021 року була створена пожежна команда, яка підпорядкована комунальному підприємству «Добробут» , де працює згідно штатного розпису 4,0 штатні одиниці.  Видатки затверджені по КТПКВКМБ 0218130 « Забезпечення діяльності місцевої та добровільної пожежної охорони ».

На утримання пожежної команди використано кошти в сумі 487 950,28 грн., з них на :

Заробітну плату – 328 081,86 грн.

Нарахування на з/плату – 71 794,66 грн.

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 79 101,16 грн.

Оплата послуг (крім комунальних) – 8 972,60 грн.

Станом на 01.01.2024 року кредиторська заборгованість відсутня.

 

7000 Економічна діяльність

КТПКВКМБ 0217130 «Здійснення заходів із землеустрою»

Видатки загального фонду по ТПКВКМБ 0217130  « Здійснення заходів із землеустрою» виконані на – 19,75 % (план 800 000,00 грн., факт – 158 000,00 грн., не використано – 642 000  грн.). Низький відсоток виконання пояснюється тим, що заплановане виготовлення генерального плану громади у 2023 році не відбулося.

 

 КТПКВКМБ  0217461«Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету»

        Кошти в сумі 2 000 000,00 грн. заплановано по КЕКВ 2240 «Оплата послуг,крім комунальних» для поточного ремонту сільських доріг,  використані у 2023 році  на 98,79 % або 1 975 726,00 грн.

            7691 «Виконання  заходів за рахунок  цільових фондів, утворених  Верховною радою Автономної Республіки Крим , органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади ».

Основний вид доходів цільового фонду –кошти самооподаткування. Використання коштів здійснюється відповідно до Положення про цільовий фонд Шевченківської сільської ради.

Видатки  виконані на – 13,33 % (уточнений план 125 457,10 грн., факт – 16 717,17 грн., не використано – 108 739,93 грн.). Низький відсоток виконання пояснюється тим, що фінансування заплановане на придбання предметів, матеріалів, сувенірів, тощо для проведення по селах громади свята День села, які в умовах воєнного стану не відбулися.

По КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» проведено видатків на суму 4 400,00 грн. при плані 80 000,00 грн., що становить 5,50 % до плану.  

По КЕКВ 2800 «Інші поточні видатки»  при плані 15 000,00 грн. використано 12 317,17 грн.(82,11%), залишок 2 682,83 грн. Кошти використані на сплату земельного , екологічного податку та штрафних санкцій.         .

Станом на 01.01.2024 року  кредиторська заборгованість відсутня.   

                                                          8000 Інша діяльність

КТПКВКМБ  0218110 « Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха » - видатки проведені на суму 68 700,00 грн.  відповідно до плану в сумі 68 700,00 грн., тобто 100 % .

 

КТПКВКМБ  0218120 « Заходи з організації рятування на водах » - видатки проведені на суму 5 828,50 грн. відповідно до плану в сумі 68 700,00 грн., тобто 100 %  згідно підписаного договору.

КТПКВКМБ  0218240 « Заходи та роботи з територіальної оборони » - видатки проведені на суму 36 605,00 грн. відповідно до плану в сумі 36 605,00 грн., тобто 100 %  згідно підписаного договору.

КТПКВКМБ 0218311 « Охорона та раціональне використання природних ресурсів» Видатки спеціального фонду по даному КПК при плані 6 246,40 грн. було виконано на 90,29% або 5 640,00 грн. – придбано однорічні зелені насадження.

КТПКВКМБ 0318710  « Резервний фонд місцевого бюджету»

Відповідно до статі 24 Бюджетного кодексу України  в сільському бюджеті  затверджено кошти резервного фонду в розмірі 2%  видатків загального фонду бюджету , що становить   753 260,00 грн. Кошти не використані на протязі 2023 року.

 

V.Кредитування

 Кредитування місцевого бюджету у 2023 році не передбачалось .

На протязі 2023 року наданих чи повернутих з місцевого бюджету кредитів по загальному та спеціальному фондах не було.

V1. Фінансування

 Фінансування місцевого бюджету на протязі року здійснювалось за рахунок залишку коштів,що склався на 01 січня 2023 року.

Фінансування місцевого бюджету на протязі року здійснювалось за рахунок залишку коштів, що склався на 01 січня 2023 року в загальній сумі 13 679 796,43 грн., в тому числі власні кошти – 9 762 328,84 грн., залишок коштів освітньої субвенції – 1 197 035,53 грн., залишок субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду – 700 000,00 грн.,залишок коштів субвенції з місцевого бюджету  на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 9 782,00 грн., залишок дотації  з місцевого бюджету на проведення розрахунків протягом  опалювального періоду за комунальні послуги та енергоносії, які споживаються установами, організаціями, підприємствами, що утримуються за рахунок відповідних  місцевих бюджетів  за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету -  999 100,00 грн.,  залишок дотації з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров»я за рахунок відповідної  додаткової дотації з державного бюджету – 968 550,06 грн., залишок коштів базавої дотації – 43 000,00 грн.  Всього розподілено коштів – 9 847 040,00 грн., в тому числі власних коштів – 8 438 158,00 грн., коштів  дотації з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров»я  за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 400 000,00 грн., залишок залишок дотації  з місцевого бюджету на проведення розрахунків протягом  опалювального періоду за комунальні послуги та енергоносії, які споживаються установами, організаціями, підприємствами, що утримуються за рахунок відповідних  місцевих бюджетів  за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету -  999 100,00 грн. та залишок субвенції  з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної  сбвенції з державного бюджету – 9 782,00 грн. Із загальної суми розподілених коштів на власні видатки спрямовано 7 408 658,00 грн., як трансферт іншому бюджету  - 1 029 500,00 грн., а саме: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано 105 088,00 грн.,комунальні послуги  та енергоносії – 999 100,00 грн.,   на капітальні видатки – 5 926 500,00 грн.( 5 671 500,00 – на власні видатки, 255 000,00 грн. – трансферт іншому бюджету) , на виконання  заходів, пов»язаних із збройною агресією – 1 973 146,00 грн.( 1 213 146,00 грн. – власні видатки, 760 000,00 грн. – трансферт іншому бюджету), 418 924 000,00 грн. – інші власні видатки.

Оборотна касова готівка збережена.

 Кошти місцевого бюджету на депозитах не розміщувались, придбання державних цінних паперів не було.

Банківських позичок чи запозичень у 2023 році не було.

Місцевий борг відсутній, залишок непогашених  бюджетних позик відсутній.

Залишок коштів на кінець року складає 13 096 309,05 грн., в тому числі по загальному фонду бюджету та 12 990 918,04 грн., та 105 391,01 грн. по спеціальному фонду.

 

 VІІ. Міжбюджетні трансферти

Загальний обсяг трансфертів від органів державного управління до бюджету Шевченківської сільської територіальної громади складає  20 903 576,10 грн. по загальному фонду.З них :

Базова дотація  (код 41020100)– 10 198 900,00 грн.

Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам (код 41033900) -  7 087 000,00 грн.

Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров»я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету –( код 41040200) – 228 800,00 грн.

 Додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв»язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації (код 41021400) – 938 300,00 грн.

 Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок  відповідної субвенції з державного бюджету (код 41051200) надійшла в сумі 6 835,00 грн.

Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, що утворився на початок бюджетного періоду – 2 304,00 грн. ( код 41051700).

 Інші субвенції з місцевого бюджету ( код 41053900) – 237 137,10 грн. надійшло .

Субвенція з місцевого бюджету на придбання шкільних автобусів за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету ( код 41058900) – отримано 2 204 300,00 грн., 700,00 грн. повернуто.

Загальний обсяг трансфертів з бюджету громади складає 2 897 554,03 грн., в тому числі по загальному фонду 2 692 554,03 грн. та 205 000,00 грн. по спеціальному фонду бюджету.

  По КТПКВКМБ 0219770 « Інші субвенції з місцевого бюджету» по загальному фонду бюджету профінансовано видатків на загальну суму 2 632 554,03 грн.по КЕКВ 2620 «Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів». Надано субвенцій із бюджету Шевченківської сільської громади до бюджету Звенигородської міської громади :

Трудовому архіву м.Звенигородка - 30 000,00 грн. (на з/плату з нарахуваннями) на виконання заходів Програми підтримки та розвитку Трудового архіву Шевченківської сільської ради на  2023-2024 роки.

Звенигородській БЛІЛ – 320 000,00 грн. ( 300 000,00 грн. – оплата теплопостачання, 20 000,00 грн. – пільгові медикаменти) на виконання заходів Програми розвитку медицини в сільській місцевості на 2023-2024 роки.

Звенигородському інклюзивно-ресурсному центру – 4500,00 грн.( обстеження дітей) на виконання заходів Програми  підтримки діяльності інклюзивно-ресурсного центру Звенигородської міської ради на 2022-2023 роки.

Звенигородському КЗ ЦПМСД – загальна сума 1 699 442,03 грн., в тому числі на  утримання ФаПів та амбулаторії с.Шевченкове – 1628085,15 грн .на виконання заходів Програми розвитку первинної медмко-санітарної допомоги на 2023-2024 роки.

Обласному бюджету Черкаської області – 400 000,00 грн. на фінансування робіт та заходів з територіальної оборони на виконання заходів Програми розвитку територільної оборони на  2023-2024 роки.

Нововоронцовській селищній територіальній громаді Бериславського району Херсонської області – 178 612,00 грн. на придбання предметів, матеріалів, обладнання та послуг  для проведення відновлювальних робіт на об»єктах соціальної інфраструктури та на виконання заходів Програми притидії тероризму на території Шевченківської сільської територіальної громади на 2021-2025 роки.

По спеціальному фонду бюджету профінансовано видатків на суму 200 000,00 грн. до обласного бюджету Черкаської області на проведення робіт із будівництва, реконструкції та капітального ремонту обласних закладів та  та комунальних некомерційних підприємств охорони здоров»я, придбання для них обладнання, у тому числі медичного.

 

По КТПКВКМБ 0219800 « Субвенціїяз місцевого бюджету  державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів» профінансовано кошти по  загальному фонду бюджету – 60 000,00 грн. (10 000,00 грн. Управлінню СБУ України у Черкаській області для придбання паливо-мастильних матеріалів на виконання заходів Програми протидії тероризму на на території Шевченківської територіальної громади на 2021-2025 роки,  50 000,00 грн. на виконання Програми  функціонування та розвитку системи цивільного захисту,  пожежної та техногенної безпеки на 2021-2025 роки  для підрозділу 4 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Черкаській області.)

По спеціальному фонду профінансовано видатків на суму 5 000,00 грн. для територіального сервісного центру № 7143 (філії  ГСЦ МВС)  на проведення капітального ремонту приміщення.

 

VIII. Заборгованість бюджетних установ

Станом на 01.01.2024 року  кредиторська заборгованість відсутня. Обсяг дебіторської заборгованості – 10 758,00 грн. Це оплата вартості періодичних видань на 2024 рік. Інша дебіторська заборгованість відсутня.

                          IX . Мережа, штати та контингенти бюджетних установ

 

На початок 2023 року затверджено структуру виконавчих органів ради,загальну  чисельність  апарату ради в кількості 43,0  штатних одиниць, з них 39,0 штатні одиці по виконавчому комітету та 4,0 штатні одиниці по фінансовому відділу. Фактично зайнятих посад – 34,0, з низ 3,0 –по фінансовому та 31,0 – по виконавчому комітету.Штатна чисельність збільшилася з 01 вересня 2023 року   згідно рішення сесії сільської ради від 28.08.2023 року № 31-8/VIII . До штатного розпису додалась 1,0 штатна одиниця  спеціаліста з безпеки в освітньому середовищі. На кінець року штатна чисельність склала 44,0 штатних одиниць, з них фактично зайнятих 35,0 , вакантних – 9,0 ( заступник сільського голови, державний реєстратор,  головний спеціаліст у ЦНАПі (земельні питання) , спеціаліст з обслуговування комп»ютерної техніки , головний спеціаліст ( видатки),  водій та 3,0 кочегари.

По галузі «Освіта» станом на 01.01.2023 року штатна чисельність становить  80,97 шт. од.,з них 33,22 штатні одиниці фінансувалися за рахунок коштів освітньої субвенції , 47,75 штатних одиниць – за рахунок власних коштів. У вересні 2023 року згідно рішення сесії сільської ради від 28.08.2023 року № 31-7/VIII введено 1,0 штатну одиницю асистента вихователя,  і на кінець року штатна чисельність становить 81,97 шт. од., в тому числі за рахунок коштів освітньої субвенції 33,22 шт.од., за рахунок власних коштів – 48,75 шт.од.

У Центрі надання соціальних послуг штатна чисельність працівників на початок та на кінець 2023 року становить 11,0 штатних одиниць.

У Ценрі культури та дозвілля штатна чисельність працівників на початок та на кінець року становить  16,75 штатних одиниць.

 

 

                                           X. Інша інформація

У 2023 році проводилась перевірка щодо правильності складання, затвердження та виконання кошторисів та планів використання коштів установами,що фінансуються із бюджету громади щоразу при внесені змін до розпису доходів і видатків бюджету.

          Протягом 2023 року вживалося ряд заходів, спрямованих на забезпечення виконання місцевого бюджету за доходами, щомісячно із бухгалтерією підприємств, у яких є ризик зменшення доходів, проводились уточнення щодо надходжень, домовленості щодо сплати податків,залучення додаткових джерел надходжень до місцевого бюджету, цільового та економного використання бюджетних коштів, виконання законів України, Указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України та інших нормативно–правових документів щодо фінансів та бюджету.Питання виконання місцевого бюджету щомісячно розглядались на оперативних нарадах, по результатах розгляду яких надано конкретні доручення головним розпорядникам коштів,іншим учасникам бюджетного процесу щодо залучення додаткових надходжень до місцевого бюджету та ефективного використання і дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів. Виконання бюджету громади розглядалося щоквартально виконавчим комітетом та затверджувалось на сесіях сільської ради. У 2023 році проводилася перевірка правильності та достовірності бухгалтерського обліку комунального підприємства « Добробут»  у зв»язку із звільненням бухгалтера.                              

Працівники брали участь у  вебінарах, які проводились різними установами та організаціями. .

 

 

 

 

Начальник фінансового відділу                                 Леся ХАМКО

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь