Шевченківська громада
Черкаська область, Звенигородський район

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації народження

Дата: 01.04.2024 09:53
Кількість переглядів: 158

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства юстиції України

____________ року № ______

 

 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

з державної реєстрації народження

______________________________________________________________________

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг та/або закладу охорони здоров’я, у якому народилася дитина*)

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Звенигородського районного управління юстиції

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та/або центру надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

20200, Черкаська обл., Звенигородський район, місто Звенигородка, ПРОВУЛОК ВІКТОРА ПОГОРІЛОГО, будинок 1

2

Інформація щодо режиму роботи

Прийомні дні: вівторок, середа, п’ятниця; прийом документів з 9-00 до 12-00, видача документів з 15-00 до 16-00

 

3

Телефон, адреса електронної пошти та веб-сайт

 (04740) 2-21-06, zvenigorod_dracs@ck.minjust.gov.ua

Інформація про центр надання адміністративних послуг

 Місцезнаходження

пров.Пирогова, 2, с.Шевченкове, Черкаська обл., Звенигородський район

 

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок-пятниця з 8-00 до 16-00 без перерви на обід

 

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

+38 (0680132186)

електронна адреса: cnap_shev@ukr.net

 

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Цивільний кодекс України;

Сімейний кодекс України;

Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»;

Закон України «Про адміністративні послуги»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Декрет Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року № 7-93 «Про державне мито»;

постанова Кабінету Міністрів України від 09 січня 2013 року № 9 «Про затвердження Порядку підтвердження факту народження дитини поза закладом охорони здоров’я»;

постанова Кабінету Міністрів України від 10 листопада 2010 року № 1025 «Про затвердження зразків актових записів цивільного стану, описів та зразків бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану»;

Порядок ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 року № 1064;

Порядок надання комплексної послуги «єМалятко», затверджений постановою Кабінету Міністрів України                            від 10 липня 2019 року № 691;

розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24 грудня 2010 року         № 3307/5), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18 жовтня 2000 року за № 719/4940;

Інструкція з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затверджена наказом Міністерства юстиції України 24 липня 2008 року № 1269/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 липня 2008 року за № 691/15382;

Порядок розгляду відділами державної реєстрації актів цивільного стану - учасниками пілотного проекту заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, поданих через мережу Інтернет, затверджений наказом Міністерства юстиції України від 09 липня 2015 року № 1187/5;

Порядок роботи веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», який затверджений наказом Міністерства юстиції України від 09 липня 2015 року № 1187/5

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги та перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Суб’єктом звернення подаються безпосередньо:

1) до органу державної реєстрації актів цивільного стану:

1. Заява про державну реєстрацію народження

 

2. Паспорти громадян України, паспортні документи іноземців або осіб без громадянства, що посвідчують особи батьків

 

3. Паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця або особи без громадянства, що посвідчує особу заявника (суб’єкта звернення)

 

4. Документ про шлюб батьків у разі реєстрації шлюбу компетентним органом іноземної держави

 

5. Один з документів, що підтверджує факт народження:

- документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини (медичне свідоцтво про народження, лікарське свідоцтво про перинатальну смерть);

- медичний висновок про народження, сформований в Реєстрі медичних висновків електронної системи охорони здоров’я;

- медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу та висновок про підтвердження факту народження дитини поза закладом охорони здоров’я – у разі народження дитини поза закладом охорони здоров’я;

- документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини та медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу, довідка з місця проживання дитини – у разі державної реєстрації народження дитини, яка досягла одного року і більше;

- документ, виданий компетентним суб’єктом іншої держави, що підтверджує факт народження, належним чином легалізований, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України;

- рішення суду про встановлення факту народження.

 

6. У випадку реєстрації народження дитини, народженої у результаті застосування допоміжних репродуктивних технологій додатково подається заява жінки, яка народила дитину, про її згоду на запис подружжя батьками дитини, справжність підпису на якій має бути нотаріально засвідченою, та довідка про генетичну спорідненість батьків (матері чи батька) з плодом.

 

7. Заява матері та батька дитини про визнання батьківства, справжність підпису на якій має бути нотаріально засвідченою, та документ, що підтверджує повноваження представника (засвідчені нотаріально), - у разі подання заяви про державну реєстрацію народження одним із батьків.

8. Письмова згода одного з батьків про присвоєння дитині прізвища, якщо батьки мають різні прізвища, справжність підпису на якій має бути нотаріально засвідченою,  – у разі подання заяви про державну реєстрацію народження одним із батьків.

документи, складені іноземною мовою, разом з їх перекладами на українську мову, засвідчені в установленому порядку;

 

2) до центру надання адміністративних послуг:

1. Заява про державну реєстрацію народження.

 

2. Паспорти громадян України, паспортні документи іноземців або осіб без громадянства, що посвідчують особи батьків

 

3. Паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця або особи без громадянства, що посвідчує особу заявника (суб’єкта звернення)

 

4. Документ про шлюб батьків у разі реєстрації шлюбу компетентним органом іноземної держави

 

5. Один з документів, що підтверджує факт народження:

- документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини (медичне свідоцтво про народження, лікарське свідоцтво про перинатальну смерть);

- медичний висновок про народження, сформований в Реєстрі медичних висновків електронної системи охорони здоров’я;

- медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу та висновок про підтвердження факту народження дитини поза закладом охорони здоров’я – у разі народження дитини поза закладом охорони здоров’я;

- документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини та медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу, довідка з місця проживання дитини – у разі державної реєстрації народження дитини, яка досягла одного року і більше;

- документ, виданий компетентним суб’єктом іншої держави, що підтверджує факт народження, належним чином легалізований, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України;

- рішення суду про встановлення факту народження.

 

документи, складені іноземною мовою, разом з їх перекладами на українську мову, засвідчені в установленому порядку;

 

3) у закладі охорони здоров’я, у якому народилася дитина:

1. Заява про державну реєстрацію народження

 

2. Паспорти громадян України, паспортні документи іноземців або осіб без громадянства, що посвідчують особи батьків (суб’єктів звернення)

 

3. Документ про шлюб батьків у разі реєстрації шлюбу компетентним органом іноземної держави

 

4. Один з документів, що підтверджує факт народження:

- документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини (медичне свідоцтво про народження, лікарське свідоцтво про перинатальну смерть);

- медичний висновок про народження, сформований в Реєстрі медичних висновків електронної системи охорони здоров’я;

 

документи, складені іноземною мовою, разом з їх перекладами на українську мову, засвідчені в установленому порядку.

 

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1. У паперовій формі документи подаються заявником особисто.

2. В електронній формі документи подаються за допомогою програмного забезпечення Єдиного державного вебпорталу електронних послуг батьками дитини (одним з них), яких ідентифіковано шляхом використання кваліфікованого електронного підпису, електронної системи ідентифікації «Bank ID» чи засобу ідентифікації особи, який дає можливість однозначно ідентифікувати заявника.

 

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

11

Строк надання адміністративної послуги

Державна реєстрація народження дитини проводиться в день звернення заявника, а в разі подання заяви в електронній формі або через центр надання адміністративних послуг - у день її надходження до відділу державної реєстрації актів цивільного стану або не пізніше наступного робочого дня у разі отримання такої заяви поза робочим часом відділу державної реєстрації актів цивільного стану.

12

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

1.Державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України.

2.Державна реєстрація повинна проводитися в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану.

3.З проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень

13

Результат надання адміністративної послуги

1. Складання актового запису про народження в електронному вигляді в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та на паперових носіях і видача:

а) свідоцтва про народження дитини;

витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (довідки) про державну реєстрацію народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України;

б) витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження відповідно до статей 126, 133, 135 Сімейного кодексу України із зазначенням факту мертвонародження або смерті на першому тижні життя.

2. Письмова відмова в проведенні державної реєстрації народження

 

14

Можливі способи отримання відповіді (результату)

Результат надання адміністративної послуги отримується:

1) безпосередньо в органі державної реєстрації актів цивільного стану, що провів державну реєстрацію народження;

2) у закладі охорони здоров’я за місцем подання заяви;

3) у центрі надання адміністративних послуг, що забезпечує видачу результатів адміністративних послуг, які надаються органом державної реєстрації актів цивільного стану, що провів державну реєстрацію народження;

4) поштовим відправленням за рахунок отримувача на поштову адресу за зареєстрованим місцем проживання матері або батька(у разі надання комплексної послуги «єМалятко»)

 

 

 

 

Директор Департаменту нотаріату та державної реєстрації

 

 

 

Дмитро КИРИЛЮК

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь