Шевченківська громада
Черкаська область, Звенигородський район

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з видачі витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян

Дата: 01.04.2024 09:59
Кількість переглядів: 152

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)

__ березня 2023 року № __

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

з видачі витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян

 

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Звенигородського районного управління юстиції

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та/або центру надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

20200, Черкаська обл., Звенигородський район, місто Звенигородка, ПРОВУЛОК ВІКТОРА ПОГОРІЛОГО, будинок 1

2

Інформація щодо режиму роботи

Прийомні дні: вівторок, середа, п’ятниця; прийом документів з 9-00 до 12-00, видача документів з 15-00 до 16-00

 

3

Телефон, адреса електронної пошти та веб-сайт

 (04740) 2-21-06, zvenigorod_dracs@ck.minjust.gov.ua

Інформація про центр надання адміністративних послуг

 Місцезнаходження

пров.Пирогова, 2, с.Шевченкове, Черкаська обл., Звенигородський район

 

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок-пятниця з 8-00 до 16-00 без перерви на обід

 

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

+38 (0680132186)

електронна адреса: cnap_shev@ukr.net

 

 

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»;

Закон України «Про адміністративні послуги».

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 22 серпня                  2007 року № 1064 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян»;

Порядок ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 року № 1064;

Постанова Кабінету Міністрів України від 02 вересня                     2022 року № 989 «Про внесення змін до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 07 березня 2022 року № 213»;

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 26 червня 2015 року № 669-р «Про реалізацію пілотного проекту у сфері державної реєстрації актів цивільного стану».

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24 грудня 2010 року           № 3307/5), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України       18 жовтня 2000 року за № 719/4940;

Порядок розгляду відділами державної реєстрації актів цивільного стану – учасниками пілотного проекту заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, поданих через мережу Інтернет, затверджений наказом Міністерства юстиції України 09 липня 2015 року № 1187/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України                                     09 липня 2015 року за № 813/27258;

Інструкція з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затверджена наказом Міністерства юстиції України від 24 липня 2008 року № 1269/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 25 липня 2008 року                                       за № 691/15382.

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

  1.  заява (запит) про надання витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр), у якій зазначається одна з таких відомостей про фізичну особу, щодо якої видається витяг з Реєстру:

прізвище, власне імя, по батькові, дата та місце народження особи;

серія і номер свідоцтва про державну реєстрацію відповідного акту цивільного стану, дата його видачі;

реєстраційний номер, за яким зареєстровано внесення відомостей про акт цивільного стану.

У разі подання заяви (запиту) про надання витягу з Реєстру щодо актового запису про шлюб або розірвання шлюбу додатково зазначаються прізвище, ім’я, по батькові другого з подружжя;

2) у відповідних випадках документи, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки між суб’єктом звернення та особою, щодо якої складено актовий запис цивільного стану.

8

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Суб’єктом звернення подаються:

  1. до відділу державної реєстрації актів цивільного стану:

особисто або його представником:

заява (запит), що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Реєстру (безпосередньо або надсилається поштовим зв’язком);

паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства);

документ, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України;

у відповідних випадках документи, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки між суб’єктом звернення та особою, щодо якої складено актовий запис цивільного стану;

документ, що підтверджує повноваження представника у разі представництва інтересів особи, яка має право на отримання витягу;

документ про внесення плати за видачу витягу з Реєстру або підтвердження права на безоплатне отримання витягу з Реєстру;

документи, видані компетентними органами іноземних держав на посвідчення актів цивільного стану, здійснених поза межами України за законами відповідних держав щодо громадян України, іноземців і осіб без громадянства, подаються належним чином легалізовані,  якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обовязковість яких надана Верховною Радою України;

переклад документів на українську мову, вірність яких засвідчується в установленому порядку, якщо документи складено іноземною мовою.

  1. в електронному вигляді через мережу Інтернет:

особисто:

з використанням вебпорталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»

(далі – Вебпортал) https://dracs.minjust.gov.ua;

або через Єдиний державний вебпортал електронних послуг (далі – Портал Дія) https://diia.gov.ua (за умови технічної реалізації таких сервісів):

заява з накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису;

відскановані копії (за наявності):

паспорта громадянина України, паспортний документ іноземця, особи без громадянства;

документа, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України;

у відповідних випадках документів, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки між суб’єктом звернення та особою, щодо якої складено актовий запис цивільного стану;

документа (квитанції) про внесення плати за видачу витягу з Реєстру  при здійсненні платежу без використання платіжних систем через Вебпортал або документ, що підтверджує право на безоплатне отримання витягу з Реєстру;

документів, виданих компетентними органами іноземних держав на посвідчення актів цивільного стану, здійснених поза межами України за законами відповідних держав щодо громадян України, іноземців і осіб без громадянства, належним чином легалізованих, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обовязковість яких надана Верховною Радою України;

переклад документів на українську мову, вірність яких засвідчується в установленому порядку, якщо документи складено іноземною мовою.

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

До відділу державної реєстрації актів цивільного стану:

  • безпосередньо суб’єктом звернення, який має право на отримання витягу з Реєстру;
  • представником суб’єкта звернення;
  • поштовим зв’язком;
  • в електронному вигляді через мережу Інтернет:

через Вебпортал (https://dracs.minjust.gov.ua/);

через Портал Дія( https://diia.gov.ua/).

Заява (запит) та відскановані копії документів, які за наявності додаються до таких заяв, подаються безпосередньо суб’єктом звернення в електронному вигляді з накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Суб’єкт звернення або його представник вносить плату за видачу витягу з Реєстру в розмірі 73 грн.

На безоплатне отримання витягу з Реєстру мають право:

1) суди (судді), органи досудового розслідування, нотаріуси та інші органи державної влади (посадові особи), якщо запит зроблено у зв’язку із здійсненням ними повноважень, визначених актами законодавства;

2) реєстратори, дипломатичні представництва та  консульські установи України у зв’язку з виконанням ними функцій, визначених актами законодавства; 

3) адміністрації закладів охорони здоров’я, навчальних або інших дитячих  закладів щодо державної реєстрації народження дітей, які перебувають у зазначених  закладах;

4) особи, що проживають за кордоном, стосовно яких державна реєстрація актів цивільного стану проведена відповідними органами державної реєстрації, у разі надходження письмових запитів і надіслання витягу до компетентних органів іноземних держав для вручення його  заявникові;

5) особи, що звернулися за видачею витягу з Реєстру про те, що державна реєстрація  народження проведена відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України;

6) особи, що звернулися за видачею витягу з Реєстру для отримання допомоги на поховання; 

7) кредитори спадкодавця, власники або користувачі земельних ділянок, суміжних із земельною ділянкою сільськогосподарського призначення спадкодавця, у зв’язку з поданням заяви про визнання спадщини відумерлою.

 

В умовах воєнного стану в межах адміністративно-територіальної одиниці, що входить до затвердженого Міністерством юстиції переліку адміністративно-територіальних одиниць, в яких припиняється доступ користувачів до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, а також у разі звернення внутрішньо переміщеної особи за видачу витягу з Реєстру відповідна плата не справляється.

11

 Строк надання адміністративної послуги

1) видача витягу з Реєстру суб’єкту звернення здійснюється у день його звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану;

2) у разі отримання заяви (запиту) про надання витягу з Реєстру поштовим зв’язком реєстратор не пізніше наступного робочого дня відправляє заявникові рекомендованим листом з описом вкладення витяг з Реєстру (відмову у видачі витягу з Реєстру);

3) у разі подання відповідної заяви в електронному вигляді через Вебпортал чи Портал Дія витяг з Реєстру формується у день її надходження або не пізніше наступного робочого дня у разі отримання поза робочим часом.

12

Перелік підстав для відмови у надання адміністративної послуги

  1. подання заяви особою, що не має права на отримання витягу з Реєстру;
  2. непред’явлення документа про внесення плати за видачу витягу з Реєстру в повному обсязі;
  3. відсутність у заяві відомостей, необхідних для формування витягу з Реєстру.

13

Результат надання адміністративної послуги

Отримання суб’єктом звернення витягу з Реєстру або письмової відмови в його отриманні.

14

Можливі способи отримання відповіді (результату)

Суб’єкт звернення отримує витяг з Реєстру або письмову відмову в його отриманні:

  1. безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану за місцем звернення;
  2. рекомендованим листом у разі направлення заяви (запиту) поштовим зв’язком;

отримання витягу з Реєстру засвідчується особистим підписом суб’єкта звернення;

  1. у разі подання заяви через Портал Дія, у якій зазначається один із способів отримання витягу з Реєстру, документ видається особисто заявнику у відділі державної реєстрації актів цивільного стану, до якого подано заяву або надсилається засобами поштового зв’язку за рахунок заявника на поштову адресу за зареєстрованим місцем проживання заявника або на іншу поштову адресу, яка зазначається заявником.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь