Шевченківська громада
Черкаська область, Звенигородський район

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації смерті

Дата: 01.04.2024 10:03
Кількість переглядів: 18

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)

__ березня 2023 року № __

 

 

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

з державної реєстрації смерті

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Звенигородського районного управління юстиції

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та/або центру надання адміністративних послуг

 

 

 

1

Місцезнаходження

20200, Черкаська обл., Звенигородський район, місто Звенигородка, ПРОВУЛОК ВІКТОРА ПОГОРІЛОГО, будинок 1

2

Інформація щодо режиму роботи

Прийомні дні: вівторок, середа, п’ятниця; прийом документів з 9-00 до 12-00, видача документів з 15-00 до 16-00

 

3

Телефон, адреса електронної пошти та веб-сайт

 (04740) 2-21-06, zvenigorod_dracs@ck.minjust.gov.ua

Інформація про центр надання адміністративних послуг

 Місцезнаходження

пров.Пирогова, 2, с.Шевченкове, Черкаська обл., Звенигородський район

 

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок-пятниця з 8-00 до 16-00 без перерви на обід

 

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

+38 (0680132186)

електронна адреса: cnap_shev@ukr.net

 

 

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Цивільний кодекс України;

Сімейний кодекс України;

Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Декрет Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року     № 7-93 «Про державне мито»;

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»;

Порядок ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 № 1064

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24 грудня 2010 року           № 3307/5), зареєстровані в Міністерстві юстиції України       18 жовтня 2000 року за № 719/4940

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть, та інших осіб

8

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Суб’єктом звернення безпосередньо подаються

до відділу державної реєстрації актів цивільного стану:

заява встановленої форми, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр);

документ встановленої форми про смерть, виданий закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою;

або рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час чи про оголошення її померлою;

або рішення суду, постановлене відповідно до статті 317 Цивільного процесуального кодексу України, про встановлення факту смерті, що відбулася на тимчасово окупованій території України;

паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) пільгові посвідчення, військово-облікові документи померлого, паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) суб’єкта звернення (у разі їх наявності).

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

У паперовій формі документи подаються заявником особисто до органу державної реєстрації актів цивільного стану.

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

11

Строк надання адміністративної послуги

Державна реєстрація смерті проводиться відділом державної реєстрації актів цивільного стану:

у день подання суб’єктом звернення безпосередньо до відділу державної реєстрації актів цивільного стану заяви про державну реєстрацію смерті та документів, необхідних для такої державної реєстрації.

12

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

1. Державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України.

2. Державна реєстрація повинна проводитися в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану.

3. З проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень

13

Результат надання адміністративної послуги

1. Складання актового запису про смерть в електронному вигляді в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та на паперових носіях і видача свідоцтва про смерть, витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян  про смерть для отримання допомоги на поховання.

2. Письмова відмова в проведенні державної реєстрації смерті.

14

Можливі способи отримання відповіді (результату)

Суб’єкт звернення отримує:

у відділі державної реєстрації актів цивільного стану свідоцтво про смерть та витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь