Шевченківська громада
Черкаська область, Звенигородський район

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації шлюбу

Дата: 01.04.2024 10:04
Кількість переглядів: 19

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)

__ березня 2023 року № __

 

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

з державної реєстрації шлюбу

 

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Звенигородського районного управління юстиції

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та/або центру надання адміністративних послуг

 

 

 

1

Місцезнаходження

20200, Черкаська обл., Звенигородський район, місто Звенигородка, ПРОВУЛОК ВІКТОРА ПОГОРІЛОГО, будинок 1

2

Інформація щодо режиму роботи

Прийомні дні: вівторок, середа, п’ятниця; прийом документів з 9-00 до 12-00, видача документів з 15-00 до 16-00

 

3

Телефон, адреса електронної пошти та веб-сайт

 (04740) 2-21-06, zvenigorod_dracs@ck.minjust.gov.ua

Інформація про центр надання адміністративних послуг

 Місцезнаходження

пров.Пирогова, 2, с.Шевченкове, Черкаська обл., Звенигородський район

 

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок-пятниця з 8-00 до 16-00 без перерви на обід

 

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

+38 (0680132186)

електронна адреса: cnap_shev@ukr.net

 

 

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Цивільний кодекс України;

Сімейний кодекс України;

Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»;

Закон України «Про адміністративні послуги».

5

Акти Кабінету Міністрів України

Декрет Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року     № 7-93 «Про державне мито»;

Постанова Кабінету Міністрів України від 02 вересня                     2022 року № 989 «Про внесення змін до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 07 березня 2022 року № 213»;

Розпорядження Кабінету Міністрів України                                             від 26 червня 2015 року № 669-р «Про реалізацію пілотного проекту у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»                                                        

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24 грудня 2010 року           № 3307/5), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України       18 жовтня 2000 року за № 719/4940;

Порядок розгляду відділами державної реєстрації актів цивільного стану – учасниками пілотного проекту заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, поданих через мережу Інтернет, затверджений наказом Міністерства юстиції України 09 липня 2015 року № 1187/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України                                     09 липня 2015 року за № 813/27258;

Інструкція про порядок обчислення та справляння державного мита, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 07 липня 2012 року № 811, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 20 вересня 2012 року                           за № 1623/21935.

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява жінки та чоловіка про державну реєстрацію шлюбу.

8

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:

  1.  до відділу державної реєстрації актів цивільного стану:

заява про державну реєстрацію шлюбу, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр);

заява про державну реєстрацію шлюбу, справжність підпису на якій нотаріально засвідчено та документ, що підтверджує повноваження представника (у разі представництва інтересів осіб, які бажають зареєструвати шлюб);

рішення суду про надання права на шлюб або реквізити такого рішення суду (у разі звернення осіб віком від 16 до 18 років);

паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця, особи без громадянства;

документ, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України;

документ, що підтверджує припинення попереднього шлюбу (якщо шлюб повторний), чи реквізити відповідного рішення суду;

документ, що підтверджує сплату державного мита або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита;

документи, видані компетентними органами іноземних держав на посвідчення актів цивільного стану, здійснених поза межами України за законами відповідних держав щодо громадян України, іноземців і осіб без громадянства, належним чином легалізовані, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обовязковість яких надана Верховною Радою України;

переклад документів на українську мову, вірність яких засвідчується в установленому порядку, якщо документи складені іноземною мовою;

  1. в електронному вигляді через мережу Інтернет:

з використанням вебпорталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» (далі – Вебпортал) https://dracs.minjust.gov.ua;

через Єдиний державний вебпортал електронних послуг (далі – Портал Дія) https://diia.gov.ua (за умови технічної реалізації таких сервісів):

заява з накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису;

відскановані копії необхідних документів (за наявності):

паспорта громадянина України, паспортний документ іноземця, особи без громадянства;

документа, що підтверджує законність перебування іноземця, особи без громадянства;

рішення суду про надання права на шлюб або реквізити такого рішення суду (у разі звернення осіб віком від 16 до 18 років);

документа, що підтверджує припинення попереднього шлюбу (якщо шлюб повторний), чи реквізити відповідного рішення суду;

документа (квитанції) про сплату державного мита при здійсненні платежу без використання платіжних систем через Вебпортал або документа, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита;

документів, виданих компетентними органами іноземних держав на посвідчення актів цивільного стану, здійснених поза межами України за законами відповідних держав щодо громадян України, іноземців і осіб без громадянства, належним чином легалізованих,  якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обовязковість яких надана Верховною Радою України;

переклад документів на українську мову, вірність яких засвідчується в установленому порядку, якщо документи складені іноземною мовою.

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1. Заява про державну реєстрацію шлюбу подається жінкою та чоловіком особисто.

2. Якщо жінка та/або чоловік не можуть через поважну причину особисто подати заяву про державну реєстрацію шлюбу, таку заяву, нотаріально засвідчену, можуть подати до відділу державної реєстрації актів цивільного стану або до центру надання адміністративних послуг їх представники. Повноваження представника повинні бути нотаріально засвідчені.

3. Заява про державну реєстрацію шлюбу в електронному вигляді з накладенням електронних підписів, що базуються на кваліфікованих сертифікатах електронного підпису, подається жінкою та чоловіком особисто через мережу Інтернет з використанням Вебпорталу або через Портал Дія (за умови технічної реалізації таких сервісів).

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Суб’єкт звернення сплачує державне мито у розмірі 0,05 неоподаткованого мінімуму доходів громадян (0,85 грн).

Державне мито сплачується через фінансові установи шляхом внесення коштів у готівковій формі або їх переказу в безготівковій формі до подання відповідної заяви.

Від сплати державного мита звільняються:

громадяни, віднесені до першої та другої категорій постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

громадяни, віднесені до третьої категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, – які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов’язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали у зоні безумовного (обов’язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення не менше трьох років;

громадяни, віднесені до четвертої категорії потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що за станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;

особи з інвалідністю внаслідок Другої світової війни та сім’ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;

особи з інвалідністю I та II груп.

В умовах воєнного стану в межах адміністративно-територіальної одиниці, що входить до затвердженого Міністерством юстиції переліку адміністративно-територіальних одиниць, в яких припиняється доступ користувачів до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, а також у разі звернення внутрішньо переміщеної особи за державну реєстрацію шлюбу державне мито не справляється.

11

Строк надання адміністративної послуги

Державна реєстрація шлюбу проводиться органом державної реєстрації актів цивільного стану після спливу одного місяця від дня подання особами заяви про державну  реєстрацію шлюбу.

За наявності поважних причин, що підтверджуються документально, на підставі спільної заяви наречених керівник органу державної реєстрації актів цивільного стану дозволяє реєстрацію шлюбу до спливу цього строку.

12

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

1. Державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України.

2. З проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень

13

Результат надання адміністративної послуги

1. Складання актового запису про шлюб в електронному вигляді в Реєстрі та на паперових носіях і видача кожному з подружжя свідоцтва про шлюб;

2. Письмова відмова у проведенні державної реєстрації шлюбу.

14

Можливі способи отримання відповіді (результату)

Суб’єкт звернення отримує свідоцтво про шлюб або письмову відмову в проведенні державної реєстрації шлюбу (у разі подання відповідної заяви до органу державної реєстрації актів цивільного стану) безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь