Шевченківська громада
Черкаська область, Звенигородський район

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації зміни імені

Дата: 01.04.2024 10:05
Кількість переглядів: 10

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)

__ березня 2023 року № __

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

з державної реєстрації зміни імені

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Звенигородського районного управління юстиції

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та/або центру надання адміністративних послуг

 

1

Місцезнаходження

20200, Черкаська обл., Звенигородський район, місто Звенигородка, ПРОВУЛОК ВІКТОРА ПОГОРІЛОГО, будинок 1

2

Інформація щодо режиму роботи

Прийомні дні: вівторок, середа, п’ятниця; прийом документів з 9-00 до 12-00, видача документів з 15-00 до 16-00

 

3

Телефон, адреса електронної пошти та веб-сайт

 (04740) 2-21-06, zvenigorod_dracs@ck.minjust.gov.ua

Інформація про центр надання адміністративних послуг

 Місцезнаходження

пров.Пирогова, 2, с.Шевченкове, Черкаська обл., Звенигородський район

 

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок-пятниця з 8-00 до 16-00 без перерви на обід

 

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

+38 (0680132186)

електронна адреса: cnap_shev@ukr.net

 

 

 

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Цивільний кодекс України;

Сімейний кодекс України;

Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»;

Закон України «Про адміністративні послуги».

5

Акти Кабінету Міністрів України

Декрет Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року     № 7-93 «Про державне мито»;

Порядок розгляду заяв про зміну імені (прізвища, власного імені, по батькові) фізичної особи, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 915;

Розпорядження Кабінету Міністрів України                                             від 26 червня 2015 року № 669-р «Про реалізацію пілотного проекту у сфері державної реєстрації актів цивільного стану».

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24 грудня 2010 року           № 3307/5), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України       18 жовтня 2000 року за № 719/4940

Порядок розгляду відділами державної реєстрації актів цивільного стану – учасниками пілотного проекту заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, поданих через мережу Інтернет, затверджений наказом Міністерства юстиції України 09 липня 2015 року № 1187/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України                                         09 липня 2015 року за № 813/27258;

Інструкція про порядок обчислення та справляння державного мита, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 07 липня 2012 року № 811, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 20 вересня 2012 року                           за № 1623/21935.

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява про зміну імені фізичної особи, яка досягла віку, встановленого законом.

8

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Суб’єктом звернення подаються:

  1. до відділу державної реєстрації актів цивільного стану:

особисто або в окремих випадках його представником:

заява про зміну імені, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр);

паспорт громадянина України;

заява батьків (одного з батьків або опікуна чи піклувальника у випадках, передбачених частиною другою статті 295 Цивільного кодексу України (для осіб віком 14-15 років);

свідоцтво про народження;

свідоцтво про шлюб, у разі перебування у шлюбі; свідоцтво про розірвання шлюбу, у разі коли шлюб розірвано або рішення суду про розірвання шлюбу чи реквізити такого рішення суду;

свідоцтва про народження дітей, у разі наявності малолітніх або неповнолітніх дітей;

свідоцтво про зміну імені суб’єкта звернення, якщо воно було раніше змінено (за винятком випадків, коли суб’єктом звернення свідоцтво втрачено, а відповідний актовий запис знаходяться у володінні відділу або державних органів,                від яких відділ має право його витребувати);

фотокартка;

документ, що підтверджує повноваження представника у разі подання особою заяви про зміну прізвища у зв’язку з розірванням шлюбу, що не було здійснено під час державної реєстрації розірвання шлюбу чи розірвання шлюбу у судовому порядку, справжність підпису заявника на якій нотаріально засвідчена;

письмове зобов’язання заявника, складене у довільній формі, справжність підпису на якому нотаріально засвідчена, про його обізнаність щодо встановленої законом відповідальності за повідомлення неправдивих відомостей і необхідність обміну паспорта та інших документів у разі зміни імені (у випадку подання заяви про зміну імені через представника);

документ, що підтверджує сплату державного мита за державну реєстрацію зміни імені, або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита;

документи, видані компетентними органами іноземних держав на посвідчення актів цивільного стану, здійснених поза межами України за законами відповідних держав щодо громадян України, іноземців і осіб без громадянства, належним чином легалізовані, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обовязковість яких надана Верховною Радою України;

переклад документів на українську мову, вірність яких засвідчується в установленому порядку, якщо подані документи складені іноземною мовою.

  1. в електронному вигляді через мережу Інтернет:

з використанням вебпорталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» (далі – Вебпортал) https://dracs.minjust.gov.ua;

через Єдиний державний вебпортал електронних послуг (далі – Портал Дія) https://diia.gov.ua (за умови технічної реалізації таких сервісів):

заява з накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису;

відскановані копії необхідних документів (за наявності):

паспорта громадянина України;

свідоцтва про народження;

свідоцтва про шлюб, у разі перебування у шлюбі; свідоцтво про розірвання шлюбу, у разі коли шлюб розірвано або рішення суду про розірвання шлюбу чи реквізити такого рішення суду;

свідоцтв про народження дітей, у разі наявності малолітніх або неповнолітніх дітей;

свідоцтва про зміну імені суб’єкта звернення, якщо воно було раніше змінено (за винятком випадків, коли суб’єктом звернення свідоцтво втрачено, а відповідний актовий запис знаходяться у володінні відділу або державних органів,                від яких відділ має право його витребувати);

документа (квитанції) про сплату державного мита при здійсненні платежу без використання платіжних систем через Вебпортал або документа, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита.

документів, виданих компетентними органами іноземних держав на посвідчення актів цивільного стану, здійснених поза межами України за законами відповідних держав щодо громадян України, іноземців і осіб без громадянства, належним чином легалізованих, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обовязковість яких надана Верховною Радою України;

переклад документів на українську мову, вірність яких засвідчується в установленому порядку, якщо подані документи складені іноземною мовою.

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

  1. 1. До відділу державної реєстрації актів цивільного стану:
  2. 1) Заява про державну реєстрацію зміни імені та відповідні документи подаються суб’єктом звернення особисто за наявності в архівах відділів державної реєстрації актів цивільного стану відповідних актових записів цивільного стану та відомостей у Реєстрі;
  3. 2) заява щодо зміни прізвища у зв’язку з розірванням шлюбу, що не було змінено під час державної реєстрації розірвання шлюбу чи розірвання шлюбу у судовому порядку, справжність підпису заявника на якій нотаріально засвідчена, може бути подана через представника або надіслана поштою;

3) заява про надання згоди батьків (одного з батьків) або піклувальника на зміну імені зазначеної особи може подаватися ними особисто. Заява одного з батьків, справжність підпису на якій нотаріально засвідчена, може бути подана другим з батьків;

4) заява про зміну імені в електронному вигляді з накладенням електронних підписів, що базуються на кваліфікованих сертифікатах електронного підпису, подається суб’єктом звернення особисто через мережу Інтернет з використанням вебпорталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» або через Єдиний державний вебпортал електронних послуг ( за умови технічної реалізації таких сервісів).

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Суб’єктом звернення сплачується державне мито у розмірі 0,3 неоподаткованого мінімуму доходів громадян (5,10 грн) та 3 неоподаткованих мінімумів доходів громадян  (51 грн) – при повторній зміні імені.

Державне мито сплачується через фінансові установи шляхом внесення коштів у готівковій формі або їх переказу в безготівковій формі до подання відповідної заяви.

Від сплати державного мита звільняються:

громадяни, віднесені до першої та другої категорій постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

громадяни, віднесені до третьої категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, - які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов’язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали у зоні безумовного (обов’язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення не менше трьох років;

громадяни, віднесені до четвертої категорії потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що за станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;

особи з інвалідністю внаслідок Другої світової війни та сім’ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;

особи з інвалідністю I та II груп. 

В умовах воєнного стану в межах адміністративно-територіальної одиниці, що входить до затвердженого Міністерством юстиції переліку адміністративно-територіальних одиниць, в яких припиняється доступ користувачів до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, а також у разі звернення внутрішньо переміщеної особи за державну реєстрацію зміни імені державне мито не справляється.

11

Строк надання адміністративної послуги

Заява про зміну імені розглядається відділом державної реєстрації актів цивільного стану у тримісячний строк, який може бути продовжений не більше, ніж на три місяці.

У разі надання дозволу на зміну імені суб’єкт звернення у тримісячний строк може особисто звернутися для державної реєстрації зміни імені до відділу державної реєстрації актів цивільного стану, який складає актовий запис про зміну імені, або у випадку зміни прізвища у зв’язку з розірванням шлюбу, що не було змінено під час державної реєстрації розірвання шлюбу чи розірвання шлюбу в судовому порядку, - через представника, який діє на підставі нотаріально посвідченої довіреності.

12

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

1. Державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України.

2. Державна реєстрація повинна проводитися в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану.

3. З проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень.

13

Результат надання адміністративної послуги

1. Складання актового запису про зміну імені в електронному вигляді у Реєстрі та на паперових носіях і видача свідоцтва про зміну імені.

2. Письмова відмова в проведенні державної реєстрації шлюбу.

14

Можливі способи отримання відповіді (результату)

Суб’єкт звернення отримує:

1) висновок про надання дозволу на зміну імені або про відмову у зміні імені:

поштовим зв’язком від відділу державної реєстрації актів цивільного стану;

2) свідоцтво про зміну імені безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь