Шевченківська громада
Черкаська область, Звенигородський район

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ  Видача витягу з Реєстру територіальної громади

Дата: 01.04.2024 10:13
Кількість переглядів: 18

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

 Видача витягу з Реєстру територіальної громади

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Шевченківської сільської ради

(найменування  центру надання адміністративних послуг)

 

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання

адміністративних послуг

1

 Місцезнаходження

пров.Пирогова, 2, с.Шевченкове, Черкаська обл., Звенигородський район

2

2

Інформація щодо   

режиму роботи

Понеділок-п’ятниця з 8-00 до 16-00 без перерви на обід

 

33

Телефон / факс,               

 електронна  адреса,   

офіційний веб-сайт

+38 (0680132186)

електронна адреса: cnap_shev@ukr.net

       

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закони України

“Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні”,

“Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні”,

“Про електронні комунікації”,

“Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах”,

 “Про електронні довірчі послуги”,

“Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус”,

 “Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства”, “Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту”,

“Про адміністративні послуги”

“Про місцеве самоврядування в Україні”.

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад»  від 7 лютого  2022 р. 

№ 265

Постанова Кабінету Міністрів України  від 10.07.2019 № 691 «Про реалізацію експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для реалізації прав дитини»

Постанова Кабінету Міністрів України   від 24.12.2019 № 1113 «Про запровадження експериментального проекту щодо спрощення проекту перевірки факту оплати адміністративних та інших послуг з використанням програмного продукту “check”»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ МВС від 16.08.2016 № 816 «Про затвердження Порядку провадження за заявами про оформлення документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09 вересня 2016 року за № 1241/29371

Наказ МЗС від 22.12.2017 № 573 «Про затвердження Порядку провадження в закордонних дипломатичних установах України за заявами про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном громадян України, які виїхали за кордон тимчасово», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18 січня 2018 року за № 77/31529

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 

-

 

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Звернення особи, яка декларує або реєструє місце проживання (перебування), власника (співвласника) житла, представників, законних представників особи або власника (співвласника) житла, уповноваженої особи житла, іпотекодержателя або довірчого власника

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1) Заява про видачу Витягу

2)Паспортний документ особи або довідка про звернення за захистом в Україні

3)Документ, що підтверджує право власності на житло (у разі звернення за витягом власника житла)

4)Документ, що підтверджує повноваження представника (у разі подання заяви законним представником)

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

         Заявник для одержання адміністративної послуги звертається до органу реєстрації (у тому числі через центр надання адміністративних послуг), повноваження якого поширюється на відповідну адміністративно-територіальну одиницю.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Послуга надається безоплатна

 

12.

Строк надання адміністративної послуги

У день звернення

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутність згоди особи про надання інформації стосовно неї

 

14.

Результат надання адміністративної послуги

Витяг з реєстру територіальної громади

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто заявником, власником (співвласником) житла, представником, законним представником особи або власником (співвласником) житла, уповноваженої особи житла, іпотекодержателем або довірчим власником або законним представником

 

16.

Примітка

 

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь