A A A K K K
для людей із порушенням зору
Шевченківська громада
Черкаська область, Звенигородський район

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ Реєстрація місця перебування

Дата: 01.04.2024 10:15
Кількість переглядів: 18

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Реєстрація місця перебування

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Шевченківської сільської ради

(найменування  центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання

адміністративних послуг

1

 Місцезнаходження

пров.Пирогова, 2, с.Шевченкове, Черкаська обл., Звенигородський район

2

2

Інформація щодо   

режиму роботи

Понеділок-п’ятниця з 8-00 до 16-00 без перерви на обід

 

33

Телефон / факс,               

 електронна  адреса,   

офіційний веб-сайт

+38 (0680132186)

електронна адреса: cnap_shev@ukr.net

       

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закони України

“Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні”,

“Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні”,

“Про електронні комунікації”,

“Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах”,

 “Про електронні довірчі послуги”,

“Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус”,

 “Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства”, “Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту”,

 “Про адміністративні послуги”

 “Про місцеве самоврядування в Україні”.

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад»  від 7 лютого  2022 р. № 265

Постанова Кабінету Міністрів України  від 10.07.2019 № 691 «Про реалізацію експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для реалізації прав дитини»

 Постанова Кабінету Міністрів України   від 24.12.2019 № 1113 «Про запровадження експериментального проекту щодо спрощення проекту перевірки факту оплати адміністративних та інших послуг з використанням програмного продукту “check”»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

_

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява особи/законного представника/представника на підставі довіренності, посвідченої в установленому законом порядку, за встановленою формою

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1)Заява про реєстрацію місця перебування особи додаються:

2) паспортний документ особи або довідка про звернення за захистом в Україні, або документ, що посвідчує особу без громадянства, з особистими даними;

3) свідоцтво про народження - для дітей віком до 14 років, крім іноземців та осіб без громадянства, або документ про реєстрацію народження, виданий компетентним органом іноземної держави і легалізований у встановленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародним договором України, згода на обов’язковість якого надана Верховною Радою України ;

    4) довідку про реєстрацію особи громадянином України (у разі здійснення вперше реєстрації місця проживання дитини віком до 14 років, у свідоцтві про народження якої зазначено, що батьки або один із батьків є іноземцем чи особою без громадянства);

 

5) документи, що підтверджують право на  перебування в житлі, зокрема свідоцтво про право власності, ордер, договір оренди (найму, піднайму), договір найму житла у гуртожитку (для студентів), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші підтверджуючі документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця перебування особи здійснюється за згодою власника (співвласників) житла, наймача та членів його сім’ї, уповноваженої особи житла (зазначені документи та згода не вимагаються під час реєстрації місця перебування малолітніх та неповнолітніх дітей за адресою задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) батьків або законних представників (представників), або одного з них;

6) документи, що посвідчують особу законного представника (представника);

7) документи, що підтверджують повноваження особи як законного представника (представника), крім випадків, якщо законними представниками дитини є її батьки чи один із батьків;

8) військово-обліковий документ (для громадян України, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).

   Бездомні та інші особи, які не мають постійного місця проживання (перебування), реєструють своє місце перебування за адресою закладу для бездомних осіб, іншого надавача соціальних послуг з проживанням, створеного відповідно до Закону України "Про основи соціального захисту бездомних осіб і безпритульних дітей".

   Подання заяви про реєстрацію місця перебування  таких осіб у порядку і строки, встановлені Законом, покладається на відповідну уповноважену особу спеціалізованої соціальної установи, закладу для бездомних осіб, іншого надавача соціальних послуг з проживанням, в яких зазначеним особам надаються соціальні послуги відповідно до Закону України "Про соціальні послуги".

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заявник особисто або законний представник  для одержання адміністративної послуги звертається до органу реєстрації (у тому числі через центр надання адміністративних послуг), повноваження якого поширюється на відповідну адміністративно-територіальну одиницю

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

 За реєстрацію місця перебування/зняття із зареєстрованого місця перебування адміністративний збір не справляється.

12.

Строк надання адміністративної послуги

У день безпосереднього звернення особи чи в день подання особою або її представником документів/в день отримання документів від центру надання адміністративних послуг

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Орган реєстрації відмовляє у внесенні до реєстру територіальної громади інформації про задеклароване або зареєстроване місце перебування особи у разі, якщо:

1) у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно містяться відомості про обтяження щодо житла, яке особа декларує або реєструє як місце проживання;

2) відомості Державного реєстру речових прав на нерухоме майно не відповідають відомостям у поданих особою документах або даних;

3) особа подала документи або відомості, передбачені цим Законом, не в повному обсязі;

4) у поданих особою документах або відомостях містяться недостовірні відомості або подані документи є недійсними, або строк дії паспортного документа іноземця чи особи без громадянства, які на законних підставах проживають на території України, закінчився;

5) за декларуванням або реєстрацією місця проживання особи звернулася дитина віком до 14 років або особа, не уповноважена на подання документів;

6) житлу, в якому особа декларує або реєструє своє місце проживання, не присвоєна адреса у встановленому порядку;

7) за адресою житла, в якому особа декларує або реєструє своє місце проживання, наявний об’єкт нерухомого майна, який не належить до житла;

8) відомості реєстру територіальної громади щодо задекларованого або зареєстрованого місця проживання (перебування) батьків або інших законних представників дитини віком до 14 років не відповідають відомостям, наведеним у заяві (декларації), поданій стосовно цієї дитини;

9) дані реєстру територіальної громади щодо задекларованого або зареєстрованого місця проживання (перебування) батьків або інших законних представників дитини віком від 14 до 18 років не відповідають відомостям, наведеним у заяві (декларації), поданій цією дитиною.

14.

Результат надання адміністративної послуги

        За зверненням особи, законного  представника або представника на підставі довіреності, посвідченої в установленому законом порядку видається витяг з реєстру територіальної громади

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Звернення до органу реєстрації (у тому числі до центру надання адміністративних послуг), повноваження якого поширюється на відповідну адміністративно-територіальну одиницю

16.

Примітка

У разі проживання громадянина України без реєстрації місця перебування, до нього застосовуються заходи адміністративного впливу відповідно до статті 197 КУпАП (санкція - попередження або накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян). Розгляд справ про адміністративні правопорушення і накладення адміністративних стягнень покладено на виконавчі комітети сільських, селищних, міських рад. Від імені виконавчих комітетів міських рад розглядати справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 197, 198 цього Кодексу (при накладенні адміністративного стягнення у вигляді попередження в центрі надання адміністративних послуг), мають право уповноважені особи центру надання адміністративних послуг.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь