|
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Коригування адреси об’єкта, що будується (на підставі проектної документації)
(назва адміністративної послуги)
|
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Шевченківської сільської ради
(найменування центру надання адміністративних послуг)
|
Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання
адміністративних послуг
|
1
|
Місцезнаходження
|
пров.Пирогова, 2, с.Шевченкове, Черкаська обл., Звенигородський район
|
2
2
|
Інформація щодо
режиму роботи
|
Понеділок-п’ятниця з 8-00 до 16-00 без перерви на обід
|
33
|
Телефон / факс,
електронна адреса,
офіційний веб-сайт
|
+38 (0680132186)
електронна адреса: cnap_shev@ukr.net
|
|
|
|
|
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
Закони України
|
Закон України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012р. № 5203-VI;
Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011р. № 3038-VІ
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
-
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.06.2019р. № 137 «Про затвердження Переліку об’єктів будівництва та об’єктів нерухомого майна, яким не присвоюється адреса об’єкта будівництва, об’єкта нерухомого майна»
|
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування
|
-
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
Підстава для одержання адміністративної послуги
|
Необхідність коригування адреси об’єкта будівництва, об’єкта нерухомого майна після його присвоєння у разі внесення суттєвих змін у проектну документацію на будівництво
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них
|
1. Заява.
2. Генеральний план об’єкта будівництва (у разі спорудження об’єкта на підставі проектної документації на будівництво) - у разі подання заяви про коригування адреси щодо об’єкта будівництва.
3. Копiя документа, що посвідчує особу заявника та ідентифікаційного коду.
4. Копія документа, що засвідчує повноваження представника.
Копії документів, що подаються для присвоєння адреси, засвідчуються замовником (його представником).
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
Особисто суб’єктом звернення або його представником (законним представником)
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
Безоплатно
|
У разі платності
|
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата
|
-
|
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
|
-
|
Розрахунковий рахунок для внесення плати
|
-
|
Строк надання адміністративної послуги
|
5 робочих днів
|
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
|
1) подання неповного пакета документів;
2) виявлення неповних або недостовірних відомостей у поданих документах, що підтвердженно документально;
3) подання заяви особою, яка не є замовником, або його представником - у разі подання заяви щодо коригування адреси щодо обєкта будівництва;
4) подання заяви до органу з присвоєння. коригування адреси, який не має повноважень приймати рішення про коригування адреси на відповідній території.
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Наказ Про коригування адреси об’єкту нерухомого майна (об’єкту будівництва) або лист-відмова
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Особисто суб’єктом звернення або його представником (законним представником), засобами поштового зв’язку
|
Примітка
|
|