ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик Закупівлі робіт: “Капітальний ремонт частини будівлі (з відновленням покрівлі, горищного перекриття, кімнати та часткова заміна вікон) в ЗДО” Калинка” ОНЗ “Шевченківський ліцей”
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик Закупівлі робіт: “Капітальний ремонт частини будівлі (з відновленням покрівлі, горищного перекриття, кімнати та часткова заміна вікон) в ЗДО” Калинка” ОНЗ “Шевченківський ліцей” за адресою: вул Бондарівська,24 с.Шевченкове Звенигородського району Черкаської області, що постраждала внаслідок військової агресії російської федерації проти України”за ДК 021:2015 45453000-7 “Капітальний ремонт та реставрація” Єдиного закупівельного словника розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Виконавчий комітет Шевченківської сільської ради (далі – Замовник), код за ЄДРПОУ - 04410373
юр. адреса: провулок Пирогова, будинок 2, с. Шевченкове,Звенигородський район, Черкаська область, 20214.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): “Капітальний ремонт частини будівлі (з відновленням покрівлі, горищного перекриття, кімнати та часткова заміна вікон) в ЗДО” Калинка” ОНЗ “Шевченківський ліцей” за адресою: вул Бондарівська,24 с.Шевченкове Звенигородського району Черкаської області, що постраждала внаслідок військової агресії російської федерації проти України”за ДК 021:2015 45453000-7 “Капітальний ремонт та реставрація” Єдиного закупівельного словника розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
У Замовника виникла нагальна потреба у здійсненні закупівлі, та виконанні термінових робіт у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин (падінням уламків ракети на дошкільний навчальний заклад, що унеможливлює дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником, а саме: рішенням сесії про створення комісії, актом комісії про обстеження об’єкта пошкодженого внаслідок збройної агресії російської федерації, скрин сторінки погіршенням кліматичних умов, експертного звіту.
Вид процедури закупівлі: Умова застосування процедури закупівлі без використання електронної системи відповідно до частини 2 цієї статті 40 Закону: відповідно до п.п. 4 п.13 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року Особливостей: У Замовника існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником;
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості робіт шляхом проведення експертного звіту- реєстраційний номер ЕХ01:5182-1694-7774-4487 .
Відповідно, очікувана вартість предмета закупівлі склала –1689768,00 грн. без ПДВ.
Оплата робіт буде здійснюватись за рахунок коштів місцевого бюджету.
Уповноважена особа _____________ Сергій КОСТЯНИЙ