Призначення разової грошової виплати до Дня Незалежності України
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області
____________________
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
02347
Призначення разової грошової виплати до Дня Незалежності України
Інформація про Центр надання адміністративної послуги виконавчого комітету Шевченківської сільської ради |
||
1. |
Місцезнаходження ЦНАП: |
20214 Черкаська обл., Звенигородський район, с.Шевченкове, провул. Пирогова, 2 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи ЦНАП |
Понеділок- п’ятниця з 8.00 – 16.00 без перерви на обід вихідні - субота, неділя |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт: ЦНАП |
тел.+380680132186 https://shevchenkove-gromada.gov.ua/ |
Відділ обслуговування громадян № 6 (сервісний центр) Пенсійного Фонду |
||
1 |
Місцезнаходження |
20202, м. Звенигородка, вул. С.Терещенко, 28 E-mail: gu@ck.pfu.gov.ua
|
2 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт |
Телефон: (04740)2-28-69 (0472)50-04-29
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” (далі - Закон) (ст.6, 7, 9, 10, 101, 11, 12, 13, 14, 15, 16); Закон України “Про жертви нацистських переслідувань” (ст. 4, 61, 62, 63, 64) |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 30 серпня 1999 року № 1596 “Про затвердження Порядку виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках”; постанова Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1279 “Деякі питання організації виплати пенсій та грошової допомоги”; постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2023 року № 1396 “Деякі питання соціального захисту осіб, які мають особливі та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, ветеранів війни та осіб, що працюють в спеціальних умовах” (далі - Постанова) |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Особи, які мають право на отримання адміністративної послуги |
|
8 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Звернення до Пенсійного фонду України (його територіального органу / центру надання адміністративних послуг за задекларованим / зареєстрованим місцем проживання (перебування). |
9 |
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. Заява довільної форми, у якій зазначаються: серія та номер паспорта громадянина України або свідоцтва про народження, або тимчасового посвідчення громадянина України (для іноземців та осіб без громадянства - паспортного документа іноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства, посвідки на постійне/тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, або іншого документа, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України, крім довідки про звернення за захистом в Україні (для іноземців та осіб без громадянства), відомості про унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності); номер банківського рахунка (за стандартом ІВАІЧ) отримувача; реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті); реквізити посвідчення особи, яке дає право на отримання грошової виплати до Дня Незалежності України (номер та серія, дата та місце видачі, найменування органу (посадової особи), який видав документ). 2. Паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для іноземців та осіб без громадянства - паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства, посвідка на постійне проживання, посвідчення біженця або інший документ, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України). 3. Посвідчення, що підтверджує відповідний статус особи. |
10 |
Спосіб подання документів, необхідних для адміністративної послуги |
У паперовій формі при особистому зверненні до територіального органу Пенсійного фонду України / центру надання адміністративних послуг за задекларованим/зареєстрованим місцем проживання (перебування) або з використанням засобів поштового зв’язку; в електронній формі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України або засобами електронного зв’язку (за технічної можливості 3 накладанням кваліфікованого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису). |
11 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Надається безоплатно. |
12 |
Строк надання адміністративної послуги |
Протягом 30 календарних днів |
13 |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
|
14 |
Результат надання адміністративної послуги |
Виплата разової грошової допомоги до Дня Незалежності України на поточний рахунок у банку або через організацію, що здійснює виплату і доставку пенсій та грошової допомоги (у разі виплати разом з пенсією). |
15 |
Способи отримання відповіді (результату) |
У разі відмови у виплаті грошової допомоги до Дня Незалежності України територіальний орган Пенсійного фонду України інформує заявника через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України або засобами електронного / поштового зв’язку. |